המתיחות בין קיליאן אמבאפה לפ.ס.ז' נמשכת. לפי דייוח של "RMC", שישה שחקנים של אלופת צרפת, ביניהם שניים שהצטרפו הקיץ, התלוננו לנשיא נאסר אל-חאליפי על הדברים שאמר הכוכב בריאיון ל"פראנס פוטבול" אחרי שנבחר לכדורגלן העונה בצרפת. הריאיון נערך ב-12 ביוני, אך פורסם רק כעת.
"אני חושב שלשחק בפ.ס.ז' לא עוזר לי הרבה (לזכות בכדור הזהב, או בהכרה בינלאומית), כי זו קבוצה מפולגת, מועדון מפולג", אמר בין היתר הצרפתי בן ה-24. "אז כמובן שזה מייצר רכילות. אבל זה לא מפריע לי כי אני יודע מה אני עושה ואיך אני עושה את זה".
1 צפייה בגלריה
אמבאפה מאוכזב
אמבאפה מאוכזב
אמבאפה מאוכזב
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
לפי הדיווח, אחד מששת השחקנים אף אמר על הציטוטים שהם "עלבון למועדון". גם הנשיא עצמו, לטענת הדיווח, היה בהלם מדבריו של אמבאפה, ואמר: "אם זה מה שהוא חושב, למה הוא פשוט לא עוזב עכשיו?".
כזכור, אמבאפה הבהיר לאחרונה למועדון כי אין לו כוונה להאריך בשנה נוספת את חוזהו אשר יפוג ב-2024. פ.ס.ז' הבהירה שלא תאפשר לנכס שלה להשתחרר בחינם, ונתנה לו דדליין של עד 31 ביולי לקבל החלטה לגבי עתידו. אמבאפה לא מופיע על הפוסטר הרשמי של פ.ס.ז' למשחק ראווה ביפן נגד אל נאסר הסעודית של כריסטיאנו רונאלדו, לאחר שהיה בפוסטר המקורי.
ובנושא אחר, קאנג אין לי הקוריאני הוצג היום בקבוצה. היא שילמה למאיורקה 22 מיליון אירו עבור הקשר בן ה-22, שיחתום לחמש שנים. מדובר בחיזוק הרביעי של פ.ס.ז' הקיץ אחרי מילאן שקרניאר שהגיע מאינטר, מרקו אסנסיו שהיגע מריאל מדריד ומנואל אוגרטה שהגיע מספורטינג ליסבון.