העונה המסויטת שעוברת על ליברפול ממשיכה להכות במייטי רדס. באנגליה מדווחים היום (שישי) כי וירג'יל ואן דייק ייעדר למשך חודש לפחות מהמגרשים בשל פציעה ממנה הוא סובל בגיד הברך. מדובר במכה לא פשוטה לקבוצה של יורגן קלופ, שגם כך סובל מבעיות העונה בכל הקשור למשחק ההגנה.
ואן דייק נפצע במהלך הפסד ליברפול במחזור הפרמייר-ליג האחרון לברנטפורד והוחלף כבר במחצית. תחילה חשבו בקבוצה שהבלם ייעדר לתקופה של כמה שבועות, אך לאחר שהתקבלו תוצאות הבדיקות שעבר, התגלה כי הפציעה חמורה משחשבו, וכי מדובר בתקופת החלמה ארוכה יותר.
2 צפייה בגלריה
וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול
וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול
וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול
(צילום: AFP)
"תוצאות הבדיקות נראות חמורות", אמר קלופ בהתייחסו לפציעה של ואן דייק, כשדיבר במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגביע נגד וולבס. "מדברים על תקופת היעדרות של יותר מחודש, אבל אני מקווה שהוא יחזור מהר יותר". אם אכן משך ההחלמה של הבלם ייארך בהתאם להערכות, הוא צפוי להחמיץ בין השאר את ההתמודדות מול צ'לסי ואת הדרבי מול אברטון במסגרת הליגה.
כאמור, ליברפול תארח מחר (22:00) את וולבס במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. קודי גאקפו, שנרכש מפ.ס.וו איינדהובן בחלון ההעברות הנוכחי, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב של קלופ לאחר שהתאמן עם חבריו החדשים בימים האחרונים, כאשר באנגליה מעריכים ששחקן הכנף ההולנדי יפתח בהרכב.
2 צפייה בגלריה
קודי גאקפו ביציע אנפילד במשחק של ליברפול נגד לסטר
קודי גאקפו ביציע אנפילד במשחק של ליברפול נגד לסטר
יפתח מול וולבס? קודי גאקפו
(AFP)
המייטי רדס יגיעו למשחק הבית בגביע לאחר שנראו רע מאוד במחזור הליגה האחרון מול ברנטפורד, וירדו מנוצחים מול יריבה לה לא הפסידו מאז 1938. הקבוצה של קלופ במקום השישי בלבד בליגה, כשהיא רחוקה שבע נקודות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות בתום העונה.