אכזבה בליברפול לאחר ההפסד אתמול (שני) 3:1 לברנטפורד במשחק ששוחק במסגרת המחזור ה-19 בפרמייר-ליג. החבורה של יורגן קלופ רשמה החמצה גדולה של ואן דייק בפתיחה, אך מעבר לכך נראתה לא טוב וראתה את המארחת יורדת ביתרון 0:2 להפסקת המחצית לאחר שער עצמי של איברהימה קונאטה (19) ועוד שער של יואן וויסה (42).
המייטי רדס הצליחו לחזור למשחק בפתיחת המחצית השנייה, כאשר הגבהה נהדרת של טרנט אלכסנדר-ארנולד מצאה את ראשו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין - שנגח פנימה (50). עם זאת, האורחת לא הצליחה להשיג את שער השוויון, כאשר בצד השני בראיין אמבואמו הקמרוני סגר עניין עם השלישי של ברנטפורד (84).
1 צפייה בגלריה
שחקן ליברפול מוחמד סלאח
שחקן ליברפול מוחמד סלאח
אכזבה בליברפול. מוחמד סלאח
(רויטרס)
שחקנה לשעבר של ליברפול ופרשן 'סקיי ספורט' ג'ימי קראגר ביקר בחריפות את היכולת שהציגו המייטי רדס: "שוב הקבוצה ספגה שער מהתקפה מתפרצת, ופעם נוספת השחקנים התקשו מול יריבה שהציגה משחק אגרסיבי וקשוח. זה נראה כמו קבוצה מזדקנת שהגיעה אל סופה".
פרשן נוסף בסקיי, גארי נוויל, התייחס להגנה החלשה שהציגו האורחים: "בשנים האחרונות נראה היה כי ליברפול מסתדרת בקלילות בכל מה שקשור לחלק האחורי, אבל העונה אפשר לראות מרווחים בין שחקני ההגנה. קו ההגנה הגבוה הזה היה נהדר במשך שנים, אבל הוא קורס יותר מידי פעמים לאחרונה - יכול להיות שנראה בעתיד שינוי בתכנית המשחק של קלופ".
ההפסד של ליברפול מנע ממנה לעלות למקום החמישי על חשבון טוטנהאם, והשאיר את הפער בין הקבוצה של קלופ לבין מנצ'סטר יונייטד שבמקום הרביעי על ארבע נקודות. מעבר לכך, מדובר להפסד הראשון של המייטי רדס לברנטפורד מאז 1938.