אומנם עדיין לא יצאה הודעה רשמית, אבל בתקשורת הסרבית כבר מתייחסים לברק בכר כנחלת העבר. לאחר ההפסד של הכוכב האדום אתמול (רביעי) 2:1 לפרטיזן בדרבי הגדול של בלגרד, דווח כי המאמן הישראלי פוטר ובאתרים בסרביה "בירכו" על כך. בחלק מהאתרים בסרביה דובר על כך שבמועדון טוענים כי הגיעו להסכם עם בכר על הפסקת החוזה, כשהישראלי יקבל שכר עד חודש דצמבר בלבד, אך בתקשורת המקומית מתייחסים לטענות האלה בספקנות רבה.
"הכאב נגמר", נכתב באתר 'ספורטל'. "ברק בכר הצליח לאבד את כל מה שהיה לו העונה. הקבוצה שלו הייתה הגרועה ביותר בליגת האלופות ואז הגיע ההפסד לפרטיזן. הוא הגיע לדרבי כפייבוריט ברור, ושוב נכשל. הקרדיט שלו בכוכב האדום נגמר, כי שום מהלך שהוא ביצע כבר לא היה הגיוני. עכשיו, אחרי שהוא עזב - לכוכב האדום יש בעיה אחת פחות".
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
"הכאב נגמר". בכר
(צילום: REUTERS/Denis Balibouse)
באותו אתר, העלו סרטון בו נערכה השווה בין ההתנהלות על הקווים של מאמן פרטיזן איגור דוליאיי, שנראה אנרגטי ונמרץ, לעומת בכר. "בשתי הדקות האלה אפשר לראות שדוליאיי מוכן למות בשביל לנצח את הדרבי, בעוד בכר רק הסתכל ומדי פעם עשה ניסיונות להראות פרצוף רציני". עוד נכתב כי "פרטיזן שיחקה עם לב, ידע ואיכות. הכוכב האדום גילתה יכולת טובה לפרקים, אבל אז הכל התפרק. בכר נכשל במבחן לפני זמן רב".
באתר 'נובה' התנסחו בחריפות כלפי בכר: "הפכת את הקבוצה לאסון בתוך מספר חודשים, הרסת אותה לחלוטין וגמרת את הביטחון של השחקנים. קיבלת קבוצה יקרה וכל מה שרצית, ההנהלה העניקה לך תמיכה אחרי שהביאה אותך במקום מאמן שהוביל את הכוכב האדום לדאבל, אבל לא הצלחת לנצל את זה". בנוסף, העניקו באתר לבכר את הציון 0.
2 צפייה בגלריה
בכר ובוריאן
בכר ובוריאן
העימות חזר. בוריאן ובכר
(צילום: עוז מועלם וגטי אימג'ס)
גם השוער הקנדי-סרבי, מילאן בוריאן, שנשלח בהשאלה לסלובן בריסטליבה לבקשתו של בכר כדי לפנות מקום לעומרי גלזר, התייחס לדיווחים על עזיבתו של בכר בחשבון האינסטגרם שלו: "נראה שקיבלת את ההחלטה הלא נכונה אדוני". בוריאן צירף גם תמונה שלו במדי הקבוצה עם שחקנים נוספים שכבר עזבו וכתב: "פעם הייתה פה קבוצה. תודה לבכר שהרס לי ולאוהדי הכוכב האדום את הערב".
לצד הדיווחים על מינויו של ולאדן מילוייביץ', שהוביל את הכוכב לשתי אליפויות ב-2018 ו-2019, נטען כי גם בוריאן עשוי לחזור, לאור יחסיו הטובים עם המאמן המיועד, מה שעלול להשפיע בצורה משמעותית על עומרי גלזר.