צ'לסי קורסת. אחרי שביום חמישי היא הפסידה למנצ'סטר סיטי 1:0 בליגה וירדה למקום העשירי, אמש (ראשון) שוב פגשה הקבוצה של גרהאם פוטר את האלופה, והפעם הובסה 4:0 בחוץ וסיימה את דרכה בגביע האנגלי כבר בסיבוב השלישי.
מדובר בהפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים, ואוהדי הבלוז כבר איבדו את הסבלנות. בסיום המשחק, הם שקרו בוז לקבוצה שלהם והריעו למאמן הקודם תומאס טוכל ולבעלים הקודם רומן אברמוביץ'. האורחת הייתה בפיגור 3:0 כבר במחצית, והקבוצה של פפ גווארדיולה השלימה את המשימה ובסיבוב הרביעי צפויה לפגוש את ארסנל, אם זו תעשה את העבודה היום (22:00) מול אוקספורד יונייטד מהליגה השלישית.
2 צפייה בגלריה
מאונט מאוכזב
מאונט מאוכזב
האוהדים איבדו את הסבלנות. מאונט מאוכזב
(צילום: רויטרס)
פוטר, שהגיע לצ'לסי לפני כארבעה חודשים עם המון ציפיות, אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה כואבת עבור כולנו. אי אפשר להמציא תירוצים ולחפש סיבות או להגיד שזה לא מספיק טוב. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר ולהישאר ביחד כי די ברור שאנחנו סובלים כמועדון כדורגל וזה לא נחמד בכלל. אבל זה המצב כרגע".
המאמן נשאל גם על הביקורת שהושמעה ביציעי האורחים וענה: "הכעס של האוהדים מובן. תמיד יהיו שליליות וביקורות כי התוצאות לא טובות. זה חלק מהתפקיד וחלק מהאתגר".
2 צפייה בגלריה
גרהאם פוטר
גרהאם פוטר
"המחצית הראשונה הייתה כואבת". פוטר
(צילום: רויטרס)
המאמן המנצח, פפ גווארדיולה, שכלל לא שיתף במשחק את כוכביו קווין דה בראונה וארלינג הולאנד, הגן בסיום על פוטר: "הייתי אומר לטוד בוהלי (בעלי צ'לסי) שייתן לו זמן. אני יודע שבמועדונים גדולים התוצאה חשובה אבל הייתי אומר לו לתת לו זמן. מה שהוא עשה בברייטון זה מדהים, אבל כל מאמן צריך זמן. אנחנו היינו צריכים זמן בעונה הראשונה שלי. זה לא היה אותו דבר בברצלונה כי היה לי את מסי. זה למה לא הייתי צריך שתי עונות, אלא רק אחת. לשחק נגד מנצ'סטר סיטי כשאנחנו ברמה הזו זה לא קל. לא רק עבור גרהאם או צ'לסי אלא עבור כל קבוצה".
מי שמצוין במנצ'סטר סיטי מאז החזרה מפגרת המונדיאל הוא ריאד מאחרז, שכבש שלושה שערים בצמד המשחקים מול הבלוז (צמד אמש ואת השער היחיד במשחק הליגה). האלג'יראי סיפר אחרי המחשק: "התכוונתי לבעוט גם את הפנדל הראשון, אבל חוליאן ביקש ממני לבעוט ואני כמובן הסכמתי. הוא חלוץ והוא זקוק לשערים. את הפנדל השני כבר רציתי לבעוט אחרי שכולם היו מעורבים ואני שמח על כך".