מינוי צ'אבי למאמן ברצלונה אמור היה לשנות את המצב עבור ריקי פוץ' – שכונה לא פעם "היורש של צ'אבי" - אך כמו שהיה אצל רונלד קומאן, גם תחת אגדת המועדון הקשר המשיך להיות שחקן שולי שכמעט לא מקבל דקות משחק. כעת, אף שהוא עדיין צעיר יחסית (22), אבל עם שני שערים בלבד בקריירת הבוגרים שלו, פוץ' בדרך הבטוחה לעזוב.
במשך כל הקיץ ניסתה ברצלונה להיפרד מפוץ', שנכנס לעונתו האחרונה בחוזה. על פי דיווחים, כמה קבוצות מהליגה האיטלקית הביעו עניין ב"ילד הפלא" שכבר לא כל כך ילד ומתברר שגם לא בדיוק פלא, אך שום הצעה רשמית לא הוגשה.
2 צפייה בגלריה
כבר לא כל כך ילד ולא כל כך פלא. פוץ'
כבר לא כל כך ילד ולא כל כך פלא. פוץ'
כבר לא כל כך ילד ולא כל כך פלא. פוץ'
(צילום: AP)

ההצלחה תגיע בארה"ב?

אחרי שצ'אבי הבהיר לפוץ' שהוא לא בתוכניות לעונה הקרובה ולא נמצא לו קונה, ברצלונה החליטה להאריך את חוזהו של הקשר ולהשאיל אותו לקבוצה שבה יוכל להתפתח ולקבל דקות משחק משמעותיות. במפתיע, את ההצעה האחרונה קיבל פוץ' מלוס-אנג'לס גלקסי, שרוצה לצרף אותו במטרה להחזיר קצת מלחמה ליריבתה הגדולה, לוס-אנג'לס FC שהחתימה את ג'ורג'יו קייליני וגארת' בייל. היום (שלישי) דווח ב"אס" כי הצדדים הגיעו להסכם וההעברה צפויה להיחתם רשמית כבר ביממה הקרובה, מאחר שחלון ההעברות ב-MLS ייסגר בעוד יומיים.
התכנון כרגע הוא שפוץ' יעבור לגלקסי בהשאלה קצרת טווח ל-12 המשחקים שנותרו לה העונה. הגלקסי מדורגים במקום השמיני במערב, וצריכים לקפוץ מקום אחד כדי לעלות לפלייאוף. הקשר הספרדי שהגיע לברצלונה בגיל 14 הוא מסוג השחקנים שחסרים להם, כזה שמחפש כל הזמן את הכדור ויכול לעזור לקבוצה לצאת להתקפות מעבר מהירות יותר.
מערכת היחסים בין ברצלונה ללוס -אנג'לס החלה כשהקבוצה האמריקאית ניסתה לצרף את סרג'י רוברטו מוקדם יותר השנה. מאז, הקבוצות נמצאות בתקשורת רציפה לגבי שחקנים שלא מצליחים להשתלב בברצלונה אבל איכותיים מספיק עבור ה-MLS. מי שתרם להחלטה של פוץ' להגיע לארה"ב הוא שוער העבר ואגדת המועדון, ויקטור ואלדס, ששכנע את פוץ' שזאת ההחלטה הנכונה בשבילו.
2 צפייה בגלריה
ויקטור ואלדאס
ויקטור ואלדאס
שכנע את פוץ' שזאת ההחלטה הנכונה בשבילו. ואלדס
(צילום: AP)