ריאל מדריד מנסה הבוקר (חמישי) לאסוף השברים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות. אלופת אירופה היוצאת ספגה 4:0 מהדהד ממנצ'סטר סיטי בגומלין חצי הגמר והתקשורת הספרדית, כצפוי, לא ריחמה על הבלאנקוס.
"לבכות", הייתה הכותרת של ה"אס". גם ב"מארקה" קטלו את ריאל: "אפשר להפסיד, אבל לא ככה. זה סוף הסיפור". כמובן שבתקשורת הקטאלנית שמחו לאיד. "נוקאאוט", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו". ב"ספורט" ציינו כי "ריאל פשוט לא הופיעה למשחק, הייתה שם התפרקות טוטאלית".
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
קרוס ומודריץ' יודעים שזה לא היה היום שלהם
(צילום: Michael Regan / gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד
צל של עצמו. בנזמה
(צילום: EPA/ADAM VAUGHAN)
השאלה הגדולה כעת היא האם קרלו אנצ'לוטי ימשיך בקיץ כמאמן הקבוצה. על-פי מספר דיווחים, האיטלקי צפוי להיפרד הקיץ מריאל ולעבור לנבחרת ברזיל, שמאוד חושקת בשירותיו. אנצ'לוטי, לעומת זאת, חושב אחרת. "אהיה כאן גם בעונה הבאה כדי להילחם על עוד זכייה בליגת האלופות", אמר בסיום.
"אף אחד לא מטיל בי ספק", הוסיף אנצ'לוטי. "אני חושב שהנשיא (פלורנטינו פרס) היה מאוד ברור לפני 15 ימים. מה שהוא אמר בשיחה פרטית בינינו תישאר ככה, אבל הוא מאוד ברור לגביי". על התבוסה במשחק עצמו, אמר האיטלקי: "הפסדנו לקבוצה עם יותר איכות ואינטנסיביות מאיתנו. בשנה שעברה היינו עדיפים, והשנה הם היו טובים יותר. זו תבוסה שכואבת, אבל אין ברירה אלא לחשוב על העונה הבאה".
3 צפייה בגלריה
אנצ'לוטי
אנצ'לוטי
לא עוזב את הברנבאו. אנצ'לוטי
(צילום: Michael Regan / gettyimages)
דני קרבחאל המשיך באותו קן כמו מאמנו: "שיחקנו מול יריבה טובה יותר מאיתנו במשחק הזה. הם די היממו אותנו. הם היו יותר טובים מהתחלה ועד הסיום והתוצאה לא משקרת. היה חסר לנו משהו. זו לא היתה הגישה, אבל אפשרו להם ללחוץ אותנו יותר מדי".
קרבחאל הוסיף: "במחצית השנייה היו לנו את הרגעים שלנו. ידענו שסיטי מאוד חזקה בבית, אבל אחרי המשחק הראשון היתה לנו הרגשה שנוכל לעשות משהו יותר טוב במשחק הזה. אבל אנחנו ריאל מדריד. נחזור חזקים יותר ונעבוד קשה בשנה הבאה כדי להיות שוב בבמה הזו".
"נוקאאוט": שער ה"מונדו דפורטיבו"
"לבכות": שער ה"אס"
"חטפו מכות": שער ה"מארקה"
גם שניים מכוכבי ריאל - לוקה מודריץ' ו-ויניסיוס ג'וניור - בטוחים שאנצ'לוטי יישאר בתפקידו. "למאמן מגיע להמשיך, אין לי ספק", אמר הקרואטי. "מאז שהוא הגיע לקדנציה השנייה שלו פה - הוא זכה בכל תואר. שנה שעברה הייתה מדהימה, העונה היינו טובים מאוד בליגה עד המונדיאל והתחרינו על הכל".
ויניסיוס הוסיף: "כמובן שאנצ'לוטי צריך להמשיך. זה יום קשה, אבל אנחנו חייבים ללמוד לקחים מהמשחק הזה כדי שזה לא יקרה שוב בעונה הבאה".