הלחץ במנצ'סטר יונייטד גובר, אחרי התבוסה המשפילה 4:0 לברנטפורד אתמול (שבת), היום מדווחים בסקיי ספורט הבריטי כי מנצ'סטר יונייטד שוקלת להתיר מיידית את החוזה של כריסטיאנו רונאלדו.
על פי הדיווח, להנהלת מנצ'סטר יונייטד נמאס מהגישה של הכוכב הפורטוגלי, שפתח אתמול בהרכב, ואם הוא לא ישנה את הגישה שלו - הוא ישוחרר מהקבוצות מיידית ויהפוך לשחקן חופשי. היום אף דווח ב"טיימס" כי המאמן אריק טן האח מאס לחלוטין ברונאלדו ורוצה לשחרר אותו לדרכו. באיטליה דווח היום כי כריסטיאנו הוצע למילאן ואינטר האיטלקיות, אך הן סירבו.
6 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו. בדרך החוצה?
(צילום: gettyimages)

השיא הלא מחמיא של טאן האח

התבוסה המשפילה 4:0 לברנטפורד קבעה כי לראשונה מאז 1921 מאמן חדש של מנצ'סטר יונייטד פותח עונה עם שני הפסדים רצופים. כן, 101 שנים חלפו מאז ההישג המפוקפק הקודם של ג'ון צ'פמן עליו השלום לזה של המנג'ר ההולנדי של השדים האדומים.
כל אנגליה נדהמה אתמול מהרביעייה שכבשה ברנטפורד ליונייטד (ועוד תוך 35 דקות במחצית הראשונה), לה היה זה הפסד חוץ שביעי ברציפות בליגה (אם מתייחסים גם לעונה שעברה) - הפעם הראשונה שדבר כזה קורה למועדון מאז 1936. על הדרך, הקבוצה הצנועה רשמה את ניצחונה הגדול ביותר אי פעם בליגה הבכירה מאז 1938. ואנחנו לא זורים מלח על הפצעים של אוהדי יונייטד, אם נגיד להם שביום שני הבא ליברפול מגיעה לאולד טראפורד.
6 צפייה בגלריה
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
השפלה. הפנים של שחקני יונייטד אומרות הכל
(צילום: gettyimages)

"אי אפשר לנצח עם שוער כזה"

"החלפתי שלושה שחקנים בהפסקה, אבל רציתי להוציא את כולם", הודה טן האח בסיום. "כולנו ראינו את אותו משחק ואני חושב שברנטפורד הייתה יותר רעבה. אתה יכול להגיע עם תוכנית טובה למשחק, אבל הפעם הייתי צריך לזרוק אותה לפח".
ההולנדי המשיך: "ביקשתי מהשחקנים לשחק עם אמונה ואחריות, וזה משהו שהם לא עשו. קשה לי וזה מפתיע אותי. אני מצטער בפני האוהדים, אכזבנו אותם. אנחנו נצליח להתגבר על זה רק כקבוצה ביחד. האחריות היא בעיקר על המאמן ואני לוקח אותה, אבל בסוף אלו השחקנים שצריכים להאמין בעצמם".
6 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
"לוקח את האשמה עליי". טן האח
(צילום: gettyimages)
אחרי טן האח, מי שספג את מרבית האיש היה השוער דויד דה חאה, שהיה אשם ישיר בשני השערים הראשונים. דה חאה ספג ביקורת בתקשורת האנגלית: "ההופעה שלו היא פשוט בדיחה. הוא אשם בכל אחד מהשערים. אי אפשר לנצח עם שוער כזה?".
"אני חושב שעליתי לקבוצה שלי בשלוש נקודות", הודה הספרדי. "אחרי הטעות הראשונה והשנייה, היה מאוד קשה לקבוצה להתחיל לשחק. זה היה יום נורא. אנחנו צריכים להגיב טוב יותר, אבל ברגע שאנחנו סופגים קשה לנו להבקיע מהעבר השני שער. הייתי צריך להיראות אחרת ואז כנראה שהתוצאה הייתה אחרת".

"אנחנו עדים לחיסולה של מנצ'סטר יונייטד שהכרנו"

כוכבי העבר של המועדון והפרשנים חתכו, כצפוי, בלי רחמים את מנצ'סטר יונייטד. "זה בלגן מוחלט. שנים של כישלון, שנים של ניהול כושל. יש חוסר מנהיגות והרכש היה נורא", סיפר חלוץ העבר האגדי של נבחרת אנגליה, אלן שירר, ל-BBC. "ייקח זמן וכמות בלתי נתפסת של כסף כדי לעשות דברים נכונים, כמו גם הרבה סבלנות מהאוהדים. הם רחוקים קילומטרים מהמקום שבו הם רוצים להיות".
6 צפייה בגלריה
"השפל החדש של יונייטד": שער ה"טלגרף"
"השפל החדש של יונייטד": שער ה"טלגרף"
"השפל החדש של יונייטד": שער ה"טלגרף"
6 צפייה בגלריה
"מוכה": שער ה"אקספרס"
"מוכה": שער ה"אקספרס"
"מוכה": שער ה"אקספרס"
6 צפייה בגלריה
"ילדים מול בוגרים": שער ה"סטאר"
"ילדים מול בוגרים": שער ה"סטאר"
"ילדים מול בוגרים": שער ה"סטאר"
קפטן הקבוצה בעבר, גארי נוויל, היה אפילו יותר נחרץ. "אנחנו עדים לחיסולה של מנצ'סטר יונייטד שהכרנו", אמר פרשן "סקיי ספורטס". "חשבתי שיונייטד תצליח יותר, אבל הם ספגו מכות מבריונים. אני צופה ביונייטד כבר 42 שנה ואני לא יכול לחשוב על רגע שבו חשבתי שהדברים היו גרועים כמו זה שראיתי במחצית הראשונה".
פורסם לראשונה: 07:00, 14.08.22