הליגה הסעודית ממשיכה לקלוט כדורגלנים מהטופ העולמי, לפחות כאלה שנמצאים בשלב המתקדם בקריירה שלהם ורוצים לעשות קצת כסף לפני הפרישה.
על פי דיווחים של פבריציו רומנו, רוברטו פירמינו, שעזב בסיום העונה החולפת את ליברפול, סיכם לשנתיים באל אהלי, בעוד מרסלו ברוזוביץ, ששיחק בשמונה השנים האחרונות באינטר, והפסיד איתה בגמר ליגת האלופות בעונה החולפת למנצ'סטר סיטי, אישר כי בכוונתו לעבור לא נאסר.
1 צפייה בגלריה
פירמינו
פירמינו
גם הוא בדרך לסעודיה. פירמינו
(PETER POWELL / AFP)
פירמינו ואל אהלי הגיע להסכמות מלאות, והמעבר שלו לממלכה צפוי להפוך לרשמי בקרוב. הברזילאי בן ה-31 צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה בה חתם רק שלשום השוער הסנגלי אדואר מנדי. בשמונה שנותיו בליברפול כבש פירמינו 111 שערים ב-342 הופעות בכל המסגרות והמפעלים, להם הוסיף 55 בישולים.
באשר לברוזוביץ, קשר נבחרת קרואטיה, שהספיק לזכות בכל האתרים המקומיים עם אינטר בשמונה השנים בהן שיחק במועדון, סירב תחילה לעבור לאל נאסר, שהציעה לו 20 מיליון אירו לעונה.
באתר "Football-italia" דווח כי הסעודים שיפרו את ההצעה ל-25 מיליון אירו לעונה, מה שגרם לקרואטי לחזור בו ולהסכים לחתום לשנתיים בקבוצה בה משחק כריסטיאנו רונאלדו.
לברוזוביץ יש חוזה באינטר, אך זו מעוניינת למכור אותו, כאשר המחליף המיועד הוא דוידה פראטזי המשחק בססואולו. על מנת להשלים את החתמתו של הקשר, באל נאסר יצטרכו לשלם לנראזורי דמי העברה בסך 23 מיליון אירו.