כריסטיאנו רונאלדו שוב מעורר סערה. הכוכב הוותיק התראיין ל-ESPN ורשם מספר התבטאויות מעניינות בנוגע לעתידו, התייחס לכך שהליגה הסעודית החלה לקלוט עוד ועוד שמות גדולים מהכדורגל העולמי, וגם זרק - איך לא - עקיצה לעבר לאו מסי, שהוצג בלילה שבין ראשון לשני באינטר מיאמי האמריקאית.
"הליגה הסעודית טובה בהרבה מה-MLS", ירה רונאלדו כשנשאל על המעבר של מסי למיאמי. "אני סללתי את הדרך והגעתי ראשון לסעודיה, ועכשיו כל השחקנים מהטופ העולמי מגיעים לכאן. בתוך שנה, הליגה הסעודית תהיה טובה יותר מהליגה הטורקית והליגה ההולנדית".
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
עקץ את מסי. כריסטיאנו רונאלדו
(Gualter Fatia/Getty Images)
בנוסף, CR7 דיבר על עתידו, והכריז כי לא יחזור לשחק באירופה: "אני בטוח במאה אחוז שלא אשחק עוד באף קבוצה אירופית. אני בן 38, ובכל מקרה הכדורגל האירופאי נחלש משמעותית ואיבד הרבה מאיכותו. הליגה האנגלית היא היחידה ששמרה על רמתה הגבוהה. מדובר בליגה הכי חזקה".
עונתו הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו בסעודיה לא הסתיימה כפי שהכוכב וקבוצתו החדשה פיללו. הפורטוגלי אמנם כבש 14 שערי ליגה ב-16 מחזורים בהם שיחק, אך לא הצליח לזכות באף תואר עם אל-נאסר. כעת, התחרות בליגה תגבר, כאשר שחקנים כמו קארים בנזמה, מרסלו ברוזוביץ' (ישתף פעולה עם רונאלדו באל-נאסר), אנגולו קאנטה ורוברטו פירמינו הצטרפו תמורת סכומי עתק.
אל-נאסר ורונאלדו הובסו אתמול (שני) 5:0 בידי סלטה ויגו במשחק הכנה שנערך במולדתו של הכוכב בן ה-38, פורטוגל. CR7 הוחלף בדקה ה-48, כשהתוצאה עדיין הייתה 0:0. ביום חמישי, תשחק אל-נאסר מול אלופת פורטוגל, בנפיקה. "התכנון מראש היה שאשחק רק מחצית אחת. נגד בנפיקה אשחק 60 או 70 דקות. עדיף שאכנס לאט-לאט לעניינים, כדי שאגיע לעונה בכושר הטוב ביותר".