נכון, מדובר במחצית אחת - אבל היום (שלישי) קיבלנו טעימה ראשונה ממנור סולומון בקבוצתו החדשה, טוטנהאם. שחקן הכנף הישראלי פתח בהרכב ושותף 45 דקות בהפסד 3:2 לווסטהאם בדרבי לונדוני שנערך במחנה האימונים של השתיים בפרת', אוסטרליה.
הישראלי, בעיקר לאור הבכורה במדים הלבנים החדשים, התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "שמח על הבכורה ועל לשחק מול האוהדים שלנו עם חולצות של טוטנהאם. חבל שלא ניצחנו, כי שלטנו, ייצרנו הרבה מצבים והחזקנו בכדור. בסוף הפסדנו, אבל זה רק משחק ידידות ונשתפר. נעבוד על מה שצריך ואני מאמין שיש לנו עתיד ורוד".
2 צפייה בגלריה
סולומון
סולומון
הופעת בכורה בטוטנהאם. סולומון
(צילום: James Worsfold/Getty Images)
סולומון הוסיף: "ראינו קבוצה שרוצה לשלוט ולהחזיק בכדור, קבוצה לוחצת כשהיא מאבדת אותו ומגיעה למצבים. צריכים לנצל את המצבים ולהיות מאורגנים יותר מאחורה כקבוצה. מתחילים ליישם את מה שהמאמן רוצה, רואים את כל השחקנים מעורבים בהתקפה".
המאמן החדש, אנג' פוסטקוגלו, התייחס להפסד הלא כל-כך חשוב: "יהיו לנו פספוסים ומעידות בדרך, אבל אנחנו חייבים לנסות לעשות הכל והעיקר מבחינתי זו הכוונה של השחקנים. לפעמים דברים לא עבדו, השחקנים גם לא היו בטוחים עדיין באילו תפקידים ועמדות עליהם להיות, אבל נוכל להראות להם כעת ולעבוד על זה. אני מנסה לספק לשחקנים את הביטחון לשחק את הכדורגל שאני רוצה".
2 צפייה בגלריה
סולומון
סולומון
"היה מאוד בטוח בעצמו". סולומון
(צילום: James Worsfold/Getty Images)
אגב, באחד מהאתרים הבריטיים כן נתנו דגש להופעה של סלומון - ולא, למשל, למשחקו של הארי קיין, שמבוקש על-ידי באיירן מינכן ופ.ס.ז'. "התחלה מבטיחה למנור סולומון בטוטנהאם", נכתב באתר "פוטבול לונדון" על הופעתו של הישראלי. "הוא שיחק מצוין על אגף שמאל עם סרחיו רגילון, היה מאוד בטוח בעצמו וכל הזמן חיפש להתקדם עם הכדור".