לאחר ששלב שמינית גמר ליגת האלופות יצא לדרך בשבוע שעבר עם שני משחקים, הערב (שלישי) ייערכו שני משחקים נוספים, כאשר במוקד - שחזור הגמר משנה שעברה כאשר ליברפול תארח את ריאל מדריד למפגש הראשון מבין שניים. במשחק השני, פרנקפורט תארח את נאפולי.
ליברפול - ריאל מדריד 22:00 | המייטי רדס יצאו מתקופה לא טובה ומגיעים עם מומנטום לאחר שני ניצחונות רצופים בפרמייר-ליג על אברטון בדרבי, ועל ניוקאסל. באנגליה עסקו בימים האחרונים בעיקר בדיווחים סביב הצעות לרכישת הקבוצה, מה שגרם לבעלים ג'ון הנרי להצהיר כי ליברפול לא עומדת למכירה.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד
צפוי לחזור להרכב ריאל מדריד. קארים בנזמה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס במאבק עם טרנט אלכסנדר ארנולד
ויניסיוס במאבק עם טרנט אלכסנדר ארנולד
איך זה ייגמר הפעם? ויניסיוס מול טרנט אלכסנדר ארנולד
(צילום: רויטרס)
בקבוצה של יורגן קלופ מקווים כי שני הניצחונות האחרונים אכן מלמדים על שינוי מגמה בכל הנוגע ליכולת של השחקנים. לואיס דיאס וטיאגו אלקנטרה הפצועים לא יעמדו לרשות המארחת, כאשר דרווין נונייס ואיברהימה קונאטה בספק.
באנגליה מעריכים כי ג'ואל מאטיפ יפתח במרכז ההגנה לצדו של וירג'יל ואן דייק, בעוד קלופ צפוי להמשיך להציב בחוד את מוחמד סלאח ודרווין נונייס (למרות שזה סובל מפציעה בכתפו ונמצא בספק). מי שעשוי לפתוח בנוסף הוא סטפן בייצ'טיץ' בן ה-18.

בנזמה חוזר בריאל

גם הבלאנקוס מגיעים למשחק במצב טוב, כשניצחו בשני משחקיהם האחרונים מאז שבו מהמסע לסעודיה, והזכייה בגביע העולם לקבוצות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הצליחה לצאת עם ניצחון חוץ קשה במחזור האחרון בליגה הספרדית, 0:2 על אוסאסונה כאשר קארים בנזמה - שלא שיחק נגד הבאסקים - צפוי לפתוח היום מול ליברפול.
מי שלא יתלבשו למשחק החוץ באנפילד הם אורליאן טשואמני וטוני קרוס החולים, פרלאן מנדי הפצוע ומריאנו - שלא נכלל בסגל. ויניסיוס, שכבש את השער היחיד בגמר בין שתי הקבוצות בשנה שעברה בו זכתה ריאל, אמור לפתוח גם הוא ובקבוצתו יקוו שהעצבים שיוצאים ממנו בתקופה האחרונה לא יבואו לידי ביטוי הערב.
3 צפייה בגלריה
קווארצחליה ואוסימן
קווארצחליה ואוסימן
לוהטים. קווארצחליה ואוסימן
(צילום: גטי אימג'ס )
איינטרכט פרנקפורט - נאפולי 22:00 | הגרמנים מארחים את אחת הקבוצות החמות באירופה, ויודעים שהם מגיעים בנחיתות ברורה. פרנקפורט מדורגת במקום ה-6 בבונדסליגה, כשהיא במרחק 5 נקודות בלבד מהמקום הראשון - זאת בעוד נאפולי חורכת את הסרייה A עם שבעה ניצחונות רצופים ויתרון של 15 נקודות בפסגה על אינטר השנייה.
האורחת תרצה להמשיך בעונה החלומית שלה גם בליגת האלופות, זאת לאחר שהודחה לפני כחודש באופן מפתיע מהגביע האיטלקי בידי קרמונזה. מלבד ג'אקומו רספאדורי הפצוע, לרשות מאמן נאפולי לוצ'יאנו ספאלטי עומד סגל מלא, כאשר ויקטור אוסימן וחביצ'ה קווארצחליה הלוהטים אמורים לפתוח גם הערב בחוד.