האם ג'ורדי קרויף יחליף את רונלד קומאן כמאמן ברצלונה? לפחות לעת עתה, התשובה שלילית. לפי הדיווח של ה"ספורט" הקטלאני, בעקבות התבוסה 3:0 לבאיירן מינכן נשאל קרויף האם הוא ירצה להתמנות למאמן הקבוצה, אבל בשלב זה הוא סירב להצעה.
ברצלונה עומדת בפני שלושה משחקים נוחים על הנייר, מול גרנדה, קאדיס ולבאנטה. על פי הדיווחים בספרד, תוצאות מאכזבות במשחקים הבאים עלולות לעלות לקומאן בכיסאו. במקרה כזה, ייתכן שהלחצים מצד חברי ההנהלה על קרויף לקחת את תפקיד המאמן יגברו.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף. הלחץ עליו יגבר?
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
במבחן. רונלד קומאן וז'ואן לאפורטה
(צילומים: AFP, getty images)
ג'ורדי הוא בנו של כוכב העבר המנוח יוהאן קרויף, שכיכב בברצלונה בשנות השבעים. בקיץ האחרון הוא מונה לתפקיד המנהל הטכני של המועדון, והחל לעבוד לצידו של בן ארצו ההולנדי קומאן. הוא עצמו שיחק בברצלונה בשנות התשעים, ונחשב לאדם שמכיר היטב את המועדון.
בתקופתו במכבי תל אביב, קרויף כבר עשה את המעבר מתפקיד המנהל המקצועי לאימון, כאשר נדרש לכך.

"בעתיד הלא רחוק השחקנים שלנו יהיו טובים יותר"

אפשר להבין את התסכול הגדול של אוהדי ברצלונה. הפעם האחרונה בה הם ראו משחק בליגת האלופות בקאמפ נואו הייתה לפני לא פחות מ-22 חודשים (ותודה לקורונה), ובאותה הזדמנות לאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן כיכבו בהתקפה. השלושה כבר לא נמצאים במועדון, והמחליפים שלהם לא באותה רמה.
3 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
פיקה ושחקני ברצלונה לא רוצים להביט לעבר המצלמה
(צילום: AP)
"היו לנו רק שלושה שחקני התקפה כשירים למשחק", אמר קומאן לפני שלושה ימים. "טקטית היו לא מעט שלבים במשחק בהם שלטנו. ניסינו ללחוץ על רוברט לבנדובסקי, ניסינו להתחרות טוב יותר, אבל לא הצלחנו".
על התבוסה עצמה הוסיף ההולנדי: "אני לא יכול להתלונן בנוגע לגישה של השחקנים. יש הבדל באיכויות בין הקבוצות. בעתיד הלא רחוק השחקנים שלנו יהיו טובים יותר. נכון, קשה לקבל את מה שהיה על המגרש, אבל זה המצב".