זה נראה עדיין רחוק, אבל בספרד לא פוסלים את האפשרות הזאת. על פי דיווח באתר ABC, ג'ורדי קרויף עשוי להחליף את רונלד קומאן בברצלונה במידה שהקבוצה תמשיך להשיג תוצאות רעות בשבועיים הקרובים.
הדיווח הזה מגיע אחרי התבוסה הביתית 3:0 לבאיירן מינכן בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, משחק בו הקטלאנים התבטלו לחלוטין מול הבווארים.
5 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
(צילום: גטי אימג'ס)
בדיווח טוענים כי לברצלונה יש סדרה של משחקים נוחים בקרוב (גרנדה, קאדיס, לבאנטה ובנפיקה), עד להתמודדות מול אתלטיקו מדריד בחוץ ב-2 באוקטובר, ואם קומאן ימשיך לאכזב, ז'ואן לאפורטה, שגם ככה הוא לא מחסידיו, יבצע זעזוע בעמדת המאמן.
הטענה היא שלאפורטה מאוכזב מאוד מכך שקומאן באופן כללי לא סופר שחקנים כמו פליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי וריקי פוץ', ואילו קרויף מעריך אותם מאוד, וגם ככה הוא כבר עובד במועדון כאחראי על גיוס כישרונות מרחבי העולם.
5 צפייה בגלריה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
רונלד קומאן, ז'ואן לאפורטה
קומאן ולאפורטה. אין שם אהבה גדולה
(צילומים: AFP, gettyimages)

"ברצלונה היא קבוצה קטנה בליגת האלופות"

והיה גם משחק מול באיירן, שבסיומו התקשורת בספרד ביקרה את ברצלונה. "מקלחת של מציאות", נכתב בכותרת של "מונדו דפורטיבו". "הזמנים הטובים נמצאים הרחק מאחור. באיירן שלטה בצורה מוחלטת. במחצית השנייה נכנסו הצעירים וזה העיד על חילופי המשמרות, ואז ברצלונה החלה בנפילה חופשית".
5 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה ושחקני ברצלונה מאוכזבים
(צילום: AP)
ב"ספורט" נכתב: "עוד לילה טרגי, אפילו עם שלושה בלמים אין ביטחון בהגנה". ב"מארקה" המתפרסם במדריד נכתב: "ברצלונה הזו היא קבוצה קטנה בליגת האלופות. היא מגיעה למשחקים בפרופיל נמוך ומשחקת בצורה שמרנית. בארסה נראית כמו אלצ'ה, חטאפה ואלאבס כשהן מגיעות לקאמפ נואו".
ג'רארד פיקה, האיש שספג לא מעט ביקורות לאחר התבוסה 8:2 לפני שנתיים ברבע הגמר לבאיירן, ואשר רבים רואים כמי שצריך לעזוב לאחר שהיה שותף ללא מעט כישלונות, הגיב: "זה מה שיש וכך אנחנו עכשיו. נמשיך להתחרות למרות שזו הולכת להיות שנה קשה. היו רגעים בהם שלטנו במגרש. היינו רוצים להיות תחרותיים יותר, אבל יש הבדלים באיכות ולא ניתן לבוא בטענות. יש לנו שחקנים צעירים שיהיו טובים יותר בעוד שנתיים או שלוש".
5 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי קיווה להיראות אחרת
(צילום: AP)
בהתייחס לשריקות הבוז שספג סרג'י רוברטו, אמר פיקה: "אני רוצה להזכיר לאנשים שסרג'י רוברטו הוא לא מגן ימני וזה בלתי אפשרי כשהוא צריך להתמודד מול אלפונסו דייויס. סרג'י מקריב מעצמו כשהוא משחק בתפקיד הזה. אנשים יכולים להביע את דעתם, אבל השריקות האלה פוגעות מאוד. יש לנו עוד שחקנים כמו עוסמאן דמבלה ואנסו פאטי שיכולים לעזור לנו".
אפשר להבין את התסכול הגדול של אוהדי ברצלונה. הפעם האחרונה בה הם ראו משחק בליגת האלופות בקאמפ נואו הייתה לפני לא פחות מ-22 חודשים (ותודה לקורונה), ובאותה הזדמנות לאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן כיכבו בהתקפה. השלושה כבר לא נמצאים במועדון, והמחליפים שלהם לא באותה רמה.
5 צפייה בגלריה
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו. פיקה: "הוא מקריב מעצמו"
(צילום: EPA)
"היו לנו רק שלושה שחקני התקפה כשירים למשחק", אמר רונלד קומאן. "טקטית היו לא מעט שלבים במשחק בהם שלטנו. ניסינו ללחוץ על רוברט לבנדובסקי, ניסינו להתחרות טוב יותר, אבל לא הצלחנו".
על התבוסה עצמה הוסיף ההולנדי: "אני לא יכול להתלונן בנוגע לגישה של השחקנים. יש הבדל באיכויות בין הקבוצות. בעתיד הלא רחוק השחקנים שלנו יהיו טובים יותר. נכון, קשה לקבל את מה שהיה על המגרש, אבל זה המצב".
פורסם לראשונה: 00:22, 15.09.21