האם ההחלטה של כריסטיאנו רונאלדו שלא לפתוח בהרכב יובנטוס במחזור הפתיחה בסרייה א' מול אודינזה (2:2), תוביל בסופו של דבר את קיליאן אמבאפה לריאל מדריד ואת הפורטוגלי לפריז סן ז'רמן? נשמע קצת מסובך, אך זאת הטענה של "אס" הספרדי בדיווח שפרסם.
על פי אותו דיווח, ההחלטה של רונאלדו טרפה למעשה את הקלפים בשוק ההעברות העולמי, מכיוון שהייתה צעד ראשון רשמי ומשמעותי שלו לעזיבת הגברת הזקנה. בפריז לא מכחישים כי הם מעוניינים בסופרסטאר, ורק המחשבה של שלישיית חוד שכוללת את לאו מסי, ניימאר ו-CR7, מציתה את הדמיון.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה, כריסטיאנו רונאלדו
קיליאן אמבאפה, כריסטיאנו רונאלדו
אמבאפה ורונאלדו
(צילומים: AP, AFP)
במצב כזה, לפ.ס.ז' לא יהיה באמת צורך באמבאפה, והיא תוכל גם להרוויח עליו סכומים יפים מאוד מהבלאנקוס (על פי הערכות, בין 130 ל-170 אירו), במקום לוותר על שירותיו בקיץ בחינם אחרי שחוזהו יסתיים.
יש לציין כי על מנת לרכוש את רונאלדו מיובה, פ.ס.ז' חייבת למכור שחקנים אחרים שלה ב-180 מיליון אירו, כך על פי הדיווח, כדי לעמוד בחוקי הפייר-פליי של אופ"א. כזכור, מסי, סרחיו ראמוס, ג'ורג'יניו ויינאדלום וג'יג'י דונארומה, כולם הגיעו בהעברה חופשית ולא עלו לפריזאים כסף. אולם לפורטוגלי יש עדיין חוזה ביובנטוס, לכן סגנית האלופה הצרפתית תצטרך לשלם עליו דמי העברה, וכנראה גם לא מעט, לכן מכירה של אמבאפה לריאל, לצד מכירה גם של יוליאן דרקסלר הגרמני ושחקן אחד או שניים נוספים, צפויה לסלול את המהלך.
2 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו. יאחדו כוחות?
(צילום: AP)
עוד לפני הדיווח ב"אס", כבר אתמול עלו דיווחים בצרפת כי פ.ס.ז' החליטה אחרי התלבטות ארוכה מאוד לאפשר לאמבאפה לעזוב למועדון אחר מכיוון שהוא מסרב להאריך את חוזהו. צריך להגיד שריאל עדיין לא הגישה הצעה רשמית על הכוכב, אבל זה עניין של זמן. עפ"י אותם פרסומים בצרפת, יש מועדון אנגלי אחד, ככל הנראה מנצ'סטר יונייטד, שפנה לפריז בנוגע לאמבאפה.