עכשיו זה רשמי: מכבי ת"א הודיעה היום (חמישי) כי אוסקר גלוך (18) חתם על חוזה חדש, שישאיר את הקשר אצל הצהובים עד תום עונת 2024/25 - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
במכבי ת"א סימנו את הארכת חוזהו של הכישרון הגדול ביותר שגדל בקריית-שלום בשנים האחרונות כדבר חשוב מאוד. יורו הנוער האחרון, שבו הצטיין, כמובן הדגיש את חשיבות הישארותו. למרות זאת, רק בימים האחרונים הושגה פריצת הדרך שהובילה לסגירת ההסכם.
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
יישאר בקריית שלום. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
ארבעה שערים וחמישה בישולים העונה. גלוך
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
מה שבין היתר הוביל לפריצת הדרך ולאמון מול בני משפחתו של גלוך וסוכנו עו"ד שחר גרינברג, הייתה ההבטחה של מיץ' גולדהאר בזמן שהותו בארץ. גולדהאר הבטיח כי במקרה שתגיע הצעה אטרקטיבית מקבוצה אירופית משמעותית, הוא לא יעמוד בדרכו של גלוך.
גלוך, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, עלה לקבוצה הבוגרת בעונה שעברה וכבש 3 שערים ב-11 הופעות בכל המסגרות, חווה קיץ מדהים כשהוביל את נבחרת הנוער למשחק הגמר של אליפות אירופה עד גיל 19. העונה הפך אוסקר לשחקן משמעותי בסגל של ולדימיר איביץ' כשהוא כובש 4 שערי ליגה ומבשל חמישה נוספים ב-9 משחקי ליגה.
4 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר בעלי מכבי ת"א
מיץ' גולדהאר בעלי מכבי ת"א
נתן הבטחה. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך וחולצת מכבי ת"א
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
לאחר שחתם על החוזה גלוך, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאושר. אני נהנה לשחק במכבי תל אביב. זה משהו שמאוד רציתי לעשות ותמיד הייתה המטרה שלי – לגדול במחלקת הנוער של מכבי, לעבוד קשה ולעלות לקבוצה הבוגרת. להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת, לשחק לצד שחקנים מקצוענים, בכירים ומנוסים תורם לי המון בתקווה שאוכל להמשיך להתקדם ולהשתפר".
ברק יצחקי, מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, הוסיף: "אנו מאושרים מההתפתחות של אוסקר. יש לו כישרון טבעי, אך במקביל יש לו גם מוסר עבודה גבוה והוא תמיד מעוניין ללמוד. אני יודע כי כל האוהדים שלנו שמחים במיוחד לראות עוד כישרון תוצרת בית מעפיל ממחלקת הנוער שלנו אל הקבוצה הבוגרת. אוסקר הרוויח את ההזדמנות והוא מהווה מודל לחיקוי עבור השחקנים הצעירים שלנו. הוא רק בתחילת דרכו אבל יש לו עתיד מאוד מבטיח לפניו ואנו מאושרים שהדרך הזאת תתחיל כאן".
פורסם לראשונה: 08:24, 27.10.22