ריאל מדריד פתחה במשא ומתן עם הסמל הבלתי מעורער של טוטנהאם, הארי קיין, שאחרי עשור אמור לעזוב בקיץ הנוכחי את הקבוצה מצפון לונדון. על פי דיווחים, הבלאנקוס סימנו את החלוץ בן ה-29 כאחד היעדים המרכזיים שלהם, כשעלות העסקה צפויה להגיע לכדי 100 מיליון פאונד.
לפי ה'מארקה' קיין אמור לתפוס את מקומו של קרים בנזמה, שאמש הודיע רשמית על סיום דרכו בריאל מדריד וחתם היום (שני) רשמית באל-איתיחד מהליגה הסעודית. השיחות בין המועדון הספרדי ליו"ר ה'תרנגולים' דני לוי, כבר יצאו לדרך.
2 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הפרידה מתקרבת
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
החוזה בין טוטנהאם להארי קיין צפוי להסתיים בסוף עונת 2023/24, ולשני הצדדים ברור שאין לחלוץ, שכבש העונה 30 שערי ליגה, שום כוונה להמשיך אותו. כבר בקיץ שעבר נקשר שמו של קיין למעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי וליריבתה העירונית, יונייטד, שעדיין מעוניינת בשירותיו.
לצד היוקרה שבהצטרפות לסגנית אלופת ספרד, והאפשרות לשחק לצד שחקנים מוכשרים כמו ויניסיוס ג'וניור ורודריגו, קשה להתעלם מהאתגר שעלול להשאיר את קיין (216 שערים בפרמייר-ליג) באנגליה - שבירת השיא של מלך השערים של הליגה בכל הזמנים, אלן שירר. מספר שעריו של קיין עומד על 216 לעומת ה-260 של חלוץ ניוקאסל האגדי.
2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל נפרדים מבנזמה.
שחקני ריאל נפרדים מבנזמה.
שחקני ריאל נפרדים מבנזמה.
(רויטרס)
ב-5 בפברואר, במשחק נגד מנצ'סטר סיטי, כבש קפטן נבחרת אנגליה את שערו ה-267 בטוטנהאם ובכך שבר את שיאו של ג'ימי גריבס והפך למלך שערי הקבוצה. אז מה ינצח, החלום לקחת תואר אליפות בקריירה או שמא החותם האישי שיכול לקבוע קיין בזירה האנגלית.