ליברפול פתחה את העונה ברגל שמאל, היא לא ניצחה בשלושת המשחקים הראשונים והיו כאלה שכבר התחילו לפקפק ביכולת שלה להיאבק על האליפות מול מנצ'סטר סיטי. היום (שבת) הקבוצה של יורגן קלופ פשוט התפוצצה עם 0:9 באנפילד על בורנמות' המסכנה.
"אני מרוצה מאוד מהניצחון כמובן, היינו הגרסה הכי טובה של עצמנו", אמר המנג'ר יורגן קלופ,"כבשנו שערים נפלאים, המשחק כבר הוכרע אבל המשכנו לתקוף ולכבוש. לא רצינו להשפיל את בורנמות', רק להמשיך לשחק את המשחק שלנו. אנחנו מאוד מכבדים את היריבה שלנו. היה משחק מושלם. הכל היה מושלם. היה כדורגל פנטסטי".
1 צפייה בגלריה
קלופ מחבק את קרבאליו
קלופ מחבק את קרבאליו
קלופ מחבק את קרבאליו. "משחק מושלם"
(צילום: רויטרס)
על השער הענק של טרנט אלכסנדר-ארנולד בבעיטה מרחוק אמר קלופ: "אני לא אוהב ששחקן בועט ממרחקים כאלה כי הקהל לוחץ עליו לבעוט, אבל הפעם זה עבד".
"לפחות לא יהיו שאלות על זה שאנחנו לא מנצחים", הוסיף המנג'ר הגרמני, "זה היה יום טוב שלנו, אבל אנחנו לא רוצים להיסחף. אם אנחנו רוצים להצליח בליגה אנחנו צריכים להיות עקביים. פעם היינו יותר עקביים, יש לנו עכשיו משחק ביום רביעי מול ניוקאסל, זה יהיה משחק שונה לגמרי".
זאת הפעם הרביעית שמשחק בפרמייר-ליג נגמר בניצחון 0:9. ב-1995 מנצ'סטר יונייטד ניצחה בתוצאה הזאת את איפסוויץ', באוקטובר 2019 לסטר הביסה את סאות'המפטון ובפברואר 2021 מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:9 את סאות'המפטון.
זה הניצחון השלישי בהיסטוריה של ליברפול שנגמר בהפרש של תשעה שערים. ב-1989 היא ניצחה 0:9 את קריסטל פאלאס, וב-1896 פירקה 1:10 את רות'רהאם. זו גם הפעם הראשונה שליברפול מצליחה לכבוש חמישה שערים במחצית אחת בעידן הפרמייר-ליג (שהוקמה ב-1991), היא עשתה זאת מול ברייטון אי שם ב-1958.
העולה החדשה בורנמות' התחילה את העונה עם ניצחון, אבל בשלושת המשחקים האחרונים הובסה: היא חטפה 4:0 ממנצ'סטר סיטי, 3:0 מארסנל וכאמור היום 9:0 מליברפול.
"זה היה משחק מיוחד מאוד שלנו", סיכם טרנט אלכסנדר-ארנולד, "הופעה נהדרת של כל השחקנים. רצינו להוכיח את עצמנו אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד, אתה תמיד רוצה לנצח אחרי הפסד. היו לנו שלושה משחקים מאכזבים אבל עכשיו יצאנו מזה".