זה אמנם לקח שישה משחקים, אבל בסופו של יום לאו מסי ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן אינטר מיאמי. זה קרה רגע לפני גמר גביע הליגות מול נאשוויל (בין שבת לראשון, 4:00) - כשהוא יוכל לזכות בתואר נוסף - ה-44 שלו במספר בקריירה.
"זה יהיה מדהים עבורי אם נזכה בגביע, גם בשביל האוהדים והמועדון עצמו, שעדיין מנסה לצמוח ולהפוך לקבוצה גדולה", הסביר מסי. "זכייה בתואר תסייע בזה מאוד ותהיה מרשימה. התמיכה של אנשי מיאמי במשחקים שלנו הייתה יפה, זה מועדון צעיר שלא נמצא כאן זמן רב".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי מוצג לראשונה במיאמי. "זה יהיה מדהים אם נזכה בגביע"
(צילום: AP Photo/Marta Lavandier)
מסי הפתיע, כשנשאל על הקדנציה שלו בפ.ס.ז', אותה עזב הקיץ אחרי שתי עונות. "המעבר שלי לפריז לא היה משהו שרציתי. מעולם לא חשבתי לעזוב את ברצלונה. זה קרה בפתאומיות, נאלצתי להסתגל במהירות למקום חדש. זה היה קשה, אבל למזלי מה שקורה לי עכשיו במיאמי שונה לגמרי", אמר.
ואכן, למסי יש כבר תשעה שערים בשישה משחקים והוא נמצא בכושר שיא. "ההחלטה שלי להגיע לכאן נקבעה לפי כל מיני גורמים, החלטתי על זה יחד עם אשתי והילדים", סיפר "הפרעוש". "האמת שלא חשבתי להיות שגריר של ה-MLS באתי לשחק וליהנות מכדורגל כמו שאהבתי כל החיים. זאת חוויה חדשה וקבלת הפנים הייתה יוצאת דופן מהיום הראשון".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"השגתי הכל בכדורגל". מסי
(צילום: AP Photo/Marta Lavandier)
"בכנות, אנחנו פה רק חודש וחצי, עדיין אין לנו בית ואנחנו בשלבי מעבר ועדיין מסתגלים, אבל היה יותר קל ממה שחשבנו", הוסיף מסי. "החיים כאן קירבו אותי לעיר. אני נהנה מהפרק החדש הזה בחיי ומחוויית החיים בארצות הברית, שזה משהו שתמיד חשבתי לעשות".
אחרי שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל, מסי פייבוריט לזכות בכדור זהב נוסף, בטקס שייערך באוקטובר. "השגתי הכל בכדורגל. הדבר היחיד שהיה חסר לי הוא זכייה בגביע העולם עם המדינה שלי, זה היה החלום הכי גדול שלי. תמיד אמרתי שכדור הזהב הוא תואר משמעותי מאוד בכדורגל, אבל אני מעדיף תארים קבוצתיים. אם זה יגיע, יופי, אם לא - אני נהנה מהרגע".