הניסיון לצלם את לאו מסי הסתיים בקטטה אלימה: סועד שבילה ביום שישי שעבר במסעדת 'גקו' במיאמי טוען כי הוכה עד זוב דם על ידי אחד המאבטחים של הכוכב הארגנטינאי שבילה במקום ביחד עם משפחת בקהאם וכוכבי אינטר מיאמי נוספים.
בסרטון שנחשף היום (שלישי) על-ידי ה"דיילי מייל" הבריטי נראות ויקטוריה בקהאם ובתה בת ה-12 הארפר עוזבות בדחיפות את המסעדה במיאמי, שנמצאת בבעלותם של הראפר הפורטו-ריקני באד באני והאמרגן דיוויד גרוטמן. זאת שניות לפני שפרצה במקום קטטת ענק, רק בגלל מה שנחשד על ידי המאבטחים כניסיון לצלם את כוכב העל שחגג במקום.
הסועד טען להגנתו כי הגיע למקום לחגוג לבתו יום הולדת 21 וכי היה מדובר בסך הכל בצילום משפחתי, אולם המאבטחים מצדם זיהו ניסיון לצלם מסי ואת אשתו אנטונלה רוקדים. "פתאום הרגשתי שהם קופצים עליי", הוא שיחזר, "הם העיפו אותי החוצה והכו אותי באגרופים בפנים. וכל זה רק בגלל שהילד שלי ניסה לצלם תמונה שלי עם אשתי, לא עם בקהאם או מסי, כלום. זה היה עניין משפחתי".
הבחור, שממשיך לטעון להגנתו כי לא היה לא שום ניסיון לחדור לפרטיות של ה"פרעוש", תועד כשפניו חבולות ומכוסות דם. בצילומים שהגיעו לאתר הבריטי, שומעים ברקע אישה צועקת: "הוא בסך-הכל איש משפחה, איך אתה בכלל מעז, זה מטורף. מישהו ישלם על זה ביוקר".
על פי הדיווח לצד מסי ואנטונלה סעדו במסעדת הבשרים היפנית גם כוכבי אינטר מיאמי סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה וכאמור, משפחת בקהאם, שטוענת באמצעות מקורב שהם בסך הכל "בילו ערב נפלא. על הקטטה, לטענתם, הם שמעו רק למחרת. התגובה קיבלה חיזוק בדמות ציוץ שפרסמה ויקטוריה למחרת ובו כתבה: "אני אוהבת את מיאמי, היה כל כך כיף אתמול".
יש לציין כי קבוצת הכוכבים הגיע למועדון אחרי עוד ניצחון בגביע הליגות - 0:4 על שארלוט, כאשר מסי הבקיע את במהלך המשחק את השער השמיני שלו בהופעה החמישית במדי אינטר מיאמי.