מכת הפציעות שפוקדת את ריאל מדריד העונה לא מפסיקה. ויניסיוס ג'וניור, שנפצע במהלך משחקה של נבחרת ברזיל נגד קולומביה במוקדמות המונדיאל, צפוי להיעדר כשישה שבועות ויחזור רק בתחילת 2024.
ויניסיוס נאלץ לצאת בדקה ה-27 במשחקה של נבחרתו (1:2 לקולומביה) לאחר שסבל מכאבים, ובסלסאו וגם בריאל חששו כי מדובר בפציעה חמורה יותר. בסופו של דבר התברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר - לא גרוע כפי שחשבו תחילה - אך בכל זאת כזו שתגרום לו להפסיד שישה משחקים בליגה הספרדית ועוד שניים בליגת האלופות (ריאל כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר). בנוסף, הוא יחמיץ את משחקה של ברזיל נגד ארגנטינה במוקדמות המונדיאל.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס
שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס
ייעדר שישה שבועות. ויניסיוס
(AP Photo/Ivan Valencia)
זו הפעם השנייה העונה שוויניסיוס ייעדר העונה בגלל פציעה זו, והוא מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של שחקני ריאל שנפצעו בחלון הנבחרות הנוכחי. גם אדוארדו קמאבינגה (שגם הוא יחזור רק בינואר), אורליאן טשואמני וג'וד בלינגהאם ספגו פציעות שונות במדי נבחרותיהם. כזכור, טיבו קורטואה ואדר מיליטאו נפצעו בצורה חמורה ממש לפני פתיחתה של 2023/24.
ריאל מדריד פתחה היטב את העונה בליגה (מקום שני, במרחק של שתי נקודות מג'ירונה), והבטיחה, כאמור, את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. במשחק האחרון של הבלאנקוס בליגה (1:5 על ולנסיה) ויניסיוס רשם את הופעתו המרשימה ביותר העונה, כאשר כבש צמד וזכה למחמאות רבות.