קצת יותר מחודש לאחר שהדהים את עולם הכדורגל והודיע כי בחר לסיים את הפרק שלו באירופה ולעבור לשחק בארה"ב, לאו מסי הוצג הלילה (בין ראשון לשני) במדי אינטר מיאמי. הכוכב הוותיק, שעזב את פריז סן ז'רמן עלה לבמה לקול תשואות הקהל, שמילא את האצטדיון הביתי של הקבוצה, והצטלם עם חולצתו החדשה - הנושאת את המספר 10 שכה מזוהה עמו. לצדו נכחו נשיא המועדון דייויד בקהאם, וצמד הבעלים חורחה וחוזה מאס.
האירוע התעכב ונפתח באיחור של כשעתיים לאור גשם שוטף שירד בפלורידה, אך בסופו של דבר, האוהדים הנרגשים - ששילמו כל אחד 200 דולר לכרטיס (!), קיבלו את התמורה וראו את החלום הופך למציאות. הכדורגלן הגדול בעולם בעשור וחצי האחרונים, הוא כעת שחקן של קבוצתם האהודה. כמו כן, הוצג לצד מסי חברו לשעבר מברצלונה ושחקן נבחרת ספרד עד לא מזמן - סרחיו בוסקטס, שהצטרף גם הוא למיאמי.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
"דברים נפלאים הולכים לקרות". לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי
(AP Photo/Rebecca Blackwell)
"אני מאושר שבחרתי לבוא לעיר הזו עם משפחתי ולהצטרף לפרויקט הזה", אמר מסי בנאום שנשא בפני האוהדים אחרי שהוצג. "אין לי ספק שאנחנו הולכים ליהנות ביחד. אני לא יכול לחכות לתחילת האימונים. אני מרגיש את אותה תשוקה שתמיד הייתה לי להתחרות ולנצח. אני רוצה לעזור למיאמי להמשיך להתפתח. דברים נפלאים הולכים לקרות. תודה רבה לכולם, תודה לכם על היום הזה".
נשיא המועדון וכדורגלן העבר האגדי, דייויד בקהאם, היה נרגש: "לפני עשר שנים התחלתי את המסע בבניית הקבוצה. חלמתי להביא לדרום פלורידה את השחקנים הכי טובים בעולם ולעיר הנפלאה מיאמי. שחקנים שחולקים איתנו את השאיפה לפתח את הכדורגל בארץ הזו. אנחנו מאושרים שאנחנו כאן כדי לחגוג את הרגע הגדול הזה. אני מקווה שתסלחו לי על כך שאני מעט מתרגש. זה באמת חלום שמתגשם לקבל את לאו מסי לאינטר מיאמי".
4 צפייה בגלריה
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי
הקהל שאג את שמו. מסי
(REUTERS/Marco Bello)
4 צפייה בגלריה
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
אוהדי אינטר מיאמי עם כרזה בדמותו של לאו מסי
(Megan Briggs/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס מוצג כשחקן אינטר מיאמי
סרחיו בוסקטס מוצג כשחקן אינטר מיאמי
גם הוא הוצג. סרחיו בוסקטס
(Megan Briggs/Getty Images)
למרות הגשם ועל אף העיכוב הרב, הקהל לא הראה לרגע סימנים של אי נוחות או קוצר רוח, ושאג בשמו של מסי. האוהדים היו כל משולהבים, עד שהמארגנים נאלצו לבקש מהם להרגע, על מנת שאפשר יהיה להמשיך באירוע. אחד מצמד הבעלים, חורחה מאס, התייחס לגשם שירד: "הלילה, אנחנו עושים את זה בסגנון של מיאמי - בגשם. אלו מים קדושים!".
לאחר שהשחקן, הבעלים והנשיא נשאו דברים, נערכה הופעה של הלהקה Tears for Fears, כאשר לפני כן הוקרנו על המסכים ברכות ממספר ספורטאים אמריקאים גדולים, כגון סטף קרי וטום בריידי, וגם אמנים מוכרים כמו DJ Khaled וגלוריה אסטפן.
כאמור, גם סרחיו בוסקטס הוצג כשחקנה החדש של הקבוצה. בקהאם אמר על החתמתו: "מדובר באחד הקשרים השלמים ביותר בדור האחרון. אני כל גאה על כך שסרחיו ומשפחתו הצטרפו אלינו, ושהוא הולך לייצג את המועדון שלנו. אני שמח שזכינו בכך שהוא ילבש את הצבעים שלנו ויחדש את השותפות שלו עם מסי".