אחת ההחתמות היותר מפתיעות של השנים האחרונות הולכת ומתקרבת. על דיווחים שונים בסעודיה, כריסטיאנו רונאלדו מתקרב לחתימה באל-נאסר. הכוכב יצפה מהיציע במשחק הקבוצה מחר (שני), שתממודד בדרבי מול אל-הילאל. כמוכן, לקראת החתימה במועדון הוזמן לו חדר במלון יוקרה לחצי שנה.
בנוסף ל-CR7, הקבוצה הסעודית מתכננת להציע חוזה גם למי שנחשב לקשר האחורי הטוב בעולם - אנגולו קאנטה. הצרפתי שמשחק כיום בצ'לסי פספס את המונדיאל האחרון בשל פציעה, כאשר רבים טוענים שהיעדרותו פגעה משמעותית בסיכוייה של אלופת העולם היוצאת לזכות פעם שנייה ברציפות בגביע העולם. עם זאת, ביגוד לפורטוגלי בן ה-37, קאנטה הוא בן 31 בלבד ועדיין בשיא הקריירה שלו, כך שמעבר שלו לסעודיה נראה לא הגיוני עוד יותר.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
הולך ומתקרב. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס )
ביום רביעי האחרון פרסם העיתונאי פבריציו רומאנו כי "אל נאסר אישרה שהיא רצינית לגבי העסקה". לפי הדיווחים, ההצעה היא עד יוני 2025. כאשר רונאלדו יעבוד עבור הסעודים עד 2030 וישמש כשגריר ההצעה שלהם לארח את המונדיאל יחד עם מצרים באותה שנה.
על פי הדיווחים, על כל התקופה שלו בסעודיה (שתימשך כאמור עד 2030) רונאלדו אמור להרוויח סכום של 200 מיליון אירו. סעודיה מאוד רוצה שהוא יעזור לה לזכות באירוח של המונדיאל, אחרי שראשי המדינה ראו איך אירוח הטורניר שם את קטאר על מפת הכדורגל העולמי. אתמול (רביעי) פורסמו ברשת תמונות של רונאלדו נוחת בסעודיה.
2 צפייה בגלריה
אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה
באל-נאסר בונים גם עליו. אנגולו קאנטה
(צילום: EPA)
בגרמניה פורסם שכריסטיאנו רונאלדו הוצע לאיינטרכט פרנקפורט לפני מספר חודשים. בסרט שישודר בגרמניה על המסע של הנשרים בליגת האלופות רואים את המנכ"ל אקסל הלמן מספר לאנשי ספורטינג שהוא הוצע להם. יושב ראש המועדון פיליפ הולצר אמר: "יש לי תחושה שהוא הוצע לכל מועדון בליגת האלופות".
אל-נאסר היא קבוצת צמרת בליגה הסעודית וזכתה בתשע אליפויות. אפשר למצוא בסגל שלה שמות כמו וינסנט אבובקאר הקמרוני (שכבש עבור נבחרתו את שער הניצחון ב-0:1 על ברזיל במונדיאל) ופיטי מרטינס הארגנטינאי. היא ממוקמת כרגע במקום השני בליגה.
כריסטיאנו רונאלדו שוחרר ממנצ'סטר יונייטד לפני כחודש לאור הביקורת הקשה שמתח על בעלי המועדון והמאמן אריק טן האח בריאיון שהעניק לפירס מורגן. הפורטוגלי הגיב לכך אז: "לאחר שיחות עם מנצ'סטר יונייטד, הסכמנו להתיר את החוזה בינינו לפני סיומו. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואני אוהב את האוהדים, זה לעולם לא ישתנה. למרות זאת, זה מרגיש שזה הזמן הנכון עבורי לחפש אתגר חדש. אני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך העונה ובעתיד".