זה היה באוויר, והערב (ג') זה הפך לרשמי - מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו כבר לא. השדים האדומים הודיעו שהכוכב הפורטוגלי (37) שוחרר מהמועדון בהחלטה משותפת של שני הצדדים.
ההודעה הזו הגיעה שבוע לאחר הריאיון יוצא הדופן שהעניק לפירס מורגן, בו ביקר בחריפות את ההתנהלות במועדון ובעיקר את המאמן אריק טן האח. "המועדון מודה לו עבור התרומה המשמעותית שלו לאורך שתי הקדנציות שלו באולד טראפורד", נמסר מיונייטד.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
סוף הדרך. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
רונאלדו עצמו הגיב להודעה ואמר: "לאחר שיחות עם מנצ'סטר יונייטד, הסכמנו להתיר את החוזה בינינו לפני סיומו. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואני אוהב את האוהדים, זה לעולם לא ישתנה. למרות זאת, זה מרגיש שזה הזמן הנכון עבורי לחפש אתגר חדש. אני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך העונה ובעתיד.
סאגת רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
"מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה", אמר הפורטוגלי בין היתר בריאיון בשבוע שעבר. "לא רק המנג'ר, אלא עוד גורמים בתוך הקבוצה. אני מרגיש נבגד. אני מרגיש שאנשים מסוימים לא רוצים אותי במנצ'סטר יונייטד. לא רק העונה, הרגשתי את זה גם בעונה שעברה. הפכו אותי לכבשה השחורה של המועדון, לא הייתה להם אמפתיה לילדה החולה שלי. זאת התקופה הכי קשה בחיי, מקצועית ואישית".
באפריל האחרון זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס הייתה אמורה ללדת תאומים, אבל אחד מהם מת במהלך הלידה. רונאלדו חשף בריאיון כי בתו בת השלושה חודשים הייתה חולה ביולי האחרון, והוא ביקש מהמועדון לא להצטרף למחנה טרום העונה, ביונייטד חשדו כי הוא לא רצה להגיע כי רצה לעזוב.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו
(צילום: רויטרס)
לאורך כל העונה היו דיווחים על יחסים רעים עם המנג'ר ההולנדי החדש אריק טן האח, ורונאלדו אישר את זה: "אני לא מכבד אותו כי הוא לא מכבד אותי. הם מנסים להרוס את הקבוצה ולבנות אותה מחדש, והחליטו להתחיל איתי. מועדון ברמה הזאת צריך להיות בטופ. אין תירוצים".
על ראלף ראנגניק, שאימן את יונייטד באופן זמני בעונה שעברה, אמר רונאלדו: "אם הוא בכלל לא מאמן, למה נתנו לו להיות הבוס של מנצ'סטר יונייטד? בכלל לא שמעתי עליו". רונאלדו ניצל את הריאיון כדי לסגור חשבון עם חברו ליונייטד לשעבר וויין רוני: "אני לא יודע למה הוא מבקר אותי בצורה כזאת, אולי בגלל שאני משחק ברמות הגבוהות והוא כבר פרש".

המועדון יועמד למכירה?

בתוך כך, בסקיי ספורט דווח כי במשפחת גלייזר, שמחזיקה בבעלות על מנצ'סטר יונייטד בודקים אפשרות למכור את המועדון. על פי הדיווח הגלייזרים יודיעו באופן רשמי על כך בתקופה הקרובה. מלקולם גלזר רכש את השדים האדומים ב-2005 תמורת כ-800 מיליון ליש"ט. מאז שנפטר, הבעלות על המועדון שייכת לבניו ארון ואברם גלזר.