המחזור ה-17 בבונדסליגה הסתיים הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, בינהם קרב צמרת בין איינטרכט פרנקפורט לפרייבורג, שנגמר ב-1:1. במשחק הראשון של היום, ניצחה בורוסיה דורטמונד 1:2 את מיינץ בזכות שער בדקה ה-93 של ג'ובאני ריינה.
מיינץ - דורטמונד 2:1 | ארבעה ימים בלבד לאחר שכבש את שער הניצחון ב-3:4 המטורף על אוגסבורג, ג'יו ריינה שוב עלה מהספסל וניצח עבור האורחת את המשחק עם שער בדקה ה-93, מבישול של סבסטיאן האלר שגם הוא נכנס כמחליף ורשם מעורבות ראשונה בשער מאז שהחלים מסרטן. המארחת, שלא ניצחה בליגה מאז ה-21 באוקטובר, פתחה נהדר עם שער של לי ג'יי-סונג כבר אחרי שלוש דקות, אך ג'וליאן רירסון, המגן הימני הנורבגי שהגיע לדורטמונד מאוניון ברלין, איזן את התוצאה כעבור ארבע דקות בלבד. דורטמונד ניצחה בכל חמשת משחקיה הקודמים במנייץ ובסך הכל בשבעה משמונת ביקוריה שם. הערב, ללא ג'וד בלינגהאם המוצהב, היא התקשתה, אך עמדה לבסוף במשימה.
3 צפייה בגלריה
ג'ובאני ריינה
ג'ובאני ריינה
שער ניצחון שני ברציפות. ריינה
(צילום: גטי אימג'ס )
באייר לברקוזן - בוכום 0:2 | הקבוצה של צ'אבי אלונסו חזרה מהפגרה הארוכה בדיוק כמו שיצאה אליה והשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. אדמונד טפסובה כבש את השער הראשון במשחק בפנדל בדקה השמינית. אדם הלוז'ק הוסיף עוד אחד בדקה ה-53 אחרי מסירת רוחב של פלוריאן וירץ.
ורדר ברמן - אוניון ברלין 2:1 | הקבוצה מהבירה עם ניצחון שני ברציפות והיא ניצלה את התיקו בין פרייבורג לאיינטרכט פרנקפורט כדי לטפס אל המקום השני בטבלה. אמוס פיפר סידר לברמן יתרון בדקה ה-13, אבל יאניק האברר (18) וקווין בהרנס (46) הפכו. יוסיפ יוראנוביץ' בישל את השער השני בבכורה שלו.
3 צפייה בגלריה
אדם הלוז'ק שחקן באייר לברקוזן עם פלוריאן וירץ
אדם הלוז'ק שחקן באייר לברקוזן עם פלוריאן וירץ
ניצחון ליגה חמישי ברציפות. הלוז'ק חוגג עם וירץ
(צילום: AP)
פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:1 | לפרייבורג: מתיאס גינטר (47), לפרנקפורט: רנדל קולו מואני (42)
אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1 |לאוגסבורג: מרגים ברישה (82)
3 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
קרובים מאוד לגמר. רשפורד חוגג עם וחהורסט
(צילום: גטי אימג'ס)

אנגליה

נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 3:0
ההפסד לארסנל בראשון אומר שבאליפות השדים האדומים כבר לא יזכו כנראה. עם זאת, בגביע הליגה יש למנצ'סטר יונייטד סיכוי לא רע לזכות, בטח כשהיא כבר עם רגל ושלושת רבעי בגמר אחרי ניצחון חוץ במשחק הראשון. מרקוס רשפורד (6), ואוט וחהורסט (45) וברונו פרננדש (89) כבשו את השערים עבור השדים האדומים, שעשויים לפגוש בגמר את ניוקאסל אחרי שזו ניצחה 0:1 את סאות'המפטון בחוץ אתמול.
פורסם לראשונה: 21:40, 25.01.23