לאו מסי שם הערב (רביעי) סוף לחרושת השמועות, עם ההודעה הרשמית כי הוא בוחר לשחק בעונה הבאה באינטר מיאמי. כל זאת, אחרי שעזב את פריז סן ז'רמן, דחה הצעה אטרקטיבית מהליגה הסעודית ובעיקר, ויתר על הקאמבק לברצלונה, לו ציפו רבים מאוהדי הכדורגל ברחבי העולם.
במועדון הקטלוני, לא הסתירו הערב את התחושות על ההחלטה של הכוכב הארגנטיני ופרסמו הודעה רשמית בנושא, שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
האקסית לא נשארה חייבת. מסי
(צילום: AP Photo/Aurelien Morissard)
"ביום שני, חורחה מסי, אביו של לאו מסי ונציגו של השחקן, הודיע לנשיא המועדון ג'ואן לאפורטה על החלטת השחקן להצטרף לאינטר מיאמי", נכתב בהודעה. "כל זאת למרות שהוצגה לו הצעה מבארסה, על רקע רצונם של ברצלונה ולאו כאחד שמסי ילבש שוב את מדי הקבוצה.
"הנשיא לאפורטה הבין וכיבד את ההחלטה של מסי לרצות להתחרות בליגה עם פחות דרישות, רחוק יותר מאור הזרקורים ומהלחץ שהוא היה נתון לו בשנים האחרונות. גם לאפורטה וגם חורחה מסי הסכימו לעבוד יחד כדי לקדם מחווה ראויה מצד אוהדי בארסה כדי להוקיר כדורגלן שהיה ויהיה תמיד אהוב על בארסה".
על פי הדיווחים חתם על חוזה לארבע שנים במיאמי, במסגרתו הוא צפוי להרוויח כ-50 מיליון יורו לשנה. הוא כמובן גם ירוויח הון מהסכמי חסות שונים שהובטחו לו עם חברות ענקיות כמו אדידס ואפל שמעורבות במהלך. מעבר לכך, גורמים במיאמי חשפו כי חלק מההצעה למסי כוללת קבלת אחוזי בעלות במועדון אחרי שיפרוש, וישנן הערכות כי יקבל גם מניות בשתי החברות, בשווי עצום.
במהלך השנים הפנומן הארגנטינאי הביע את רצונו לסיים את הקריירה בארה"ב, ואינטר מיאמי רדפה אחריו לא מעט זמן עד שהשיגה אותו. בפלורידה בכלל ומיאמי בפרט שיעור גבוה מאוד של דוברי ספרדית, עובדה שבוודאי תסייע לו להתאקלם במהירות בעיר.