בדרך לארה"ב: על פי מספר דיווחים ברחבי העולם, לאו מסי הביע את הסכמתו לעבור לאינטר מיאמי מה-MLS. בתקשורת הארגנטינאית טוענים כי הכוכב הארגנטינאי, שעזב לאחרונה את פריז סן ז'רמן, קיבל את הצעת הקבוצה שנמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם.
במהלך השבוע האחרון דווח בעיתון Sport הקטלאני, כי במיאמי הציעו שכר עתק ל'פרעוש', לפיו ירוויח 54 מיליון דולר לעונה למשך ארבע שנים. הקבוצה האמריקאית עלתה לכותרות לא מעט בשנה האחרונה בהקשר של מסי, והביעה לא אחת את רצונה להחתים את הפנומן בן ה-35. לאור העובדה שמסי הביע מספר פעמים בעבר את רצונו לשחק בארה"ב, ההיתכנות של חתימה במיאמי נראית אפשרית מתמיד.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
בדרך ל-MLS? לאו מסי
(Daniel Jayo/Getty Images)
עם זאת, בתקופה האחרונה דובר דווקא על כך שמסי נמצא בדרכו חזרה לברצלונה, הקבוצה בה עלה לגדולה ובה שיחק במשך 17 שנה (2004-2021). לפני יומיים דווח על פגישה בין חורחה, אביו של מסי, לבין נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. על פי הדיווחים השניים שוחחו על האפשרות שהכוכב יעשה קאמבק לקאמפ נואו, כאשר אביו של מסי אמר כי בנו מעוניין מאוד לחזור.
מה שמעיב על אפשרות החזרה של מסי לבארסה זה הבעיה הכלכלית של המועדון. הקטלאנים לא יוכלו להחתים את מסי כי הם אינם עומדים בתקנות ה"פייר פליי" של הליגה הספרדית. כרגע הקבוצה לא יכולה לרשום לליגה את שחקניה רונלד אראוחו וגאבי, שחתמו על חוזים חדשים. עם זאת, ישנם דיווחים על כך שהליגה הסירה את הסנקציות נגד ברצלונה והשתכנעה שהקבוצה משתקמת מבחינה כלכלית, בין היתר עקב החיסכון במשכורות של סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, שעזבו את הקבוצה.
יעד אפשרי נוסף עליו דובר לא מעט בתקופה האחרונה בהקשר של מסי הוא סעודיה. מי שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל שנערך במהלך העונה הקודמת בקטאר, קיבל הצעה רשמית מאל-הילאל הסעודית שמוערכת ביותר ממיליארד דולר לשנתיים.
גם סרחיו בוסקטס שעזב את ברצלונה קושר עם מעבר לסעודיה, ועל פי הדיווחים יחתום גם הוא במיאמי. מאמן הקבוצה צפוי להיות טאטה מרטינו, שאימן את מסי בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה, ולאחרונה נכשל בנבחרת מקסיקו.
פורסם לראשונה: 07:24, 07.06.23