חודש וחצי לפני פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, ויום אחרי ה-0:4 הקליל על נפרדק במחזור השני בליגה הסרבית, בתקשורת האיטלקית מדווחים על כך שהכוכב האדום בלגרד עשויה להיות בדרך לחיזוק מסקרן. מדובר בלוקה יוביץ', שמשחק בפיורנטינה, ובעבר שיחק שלוש שנים בריאל מדריד. על פי הדיווחים, החלוץ הסרבי נמצא על הכוונת של הקבוצה של ברק בכר, בה גדל.
"לוקה יוביץ' עשוי לעזוב את פיורנטינה, והכוכב האדום בלגרד בדקה אפשרות להחתים אותו", כתב העיתונאי האיטלקי ניקולו סקירה. אם אכן זה ייצא אל הפועל, מדובר בשם בכיר מאוד שיחזק את אלופת סרביה לקראת תחילת שלב הבתים של הצמ'פיונס, שייצא לדרך ב-19 בספטמבר.
2 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
יחזור למועדון נעוריו? לוקה יוביץ'
(צילום: AP)
כאמור, יוביץ' גדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום בלגרד, ועלה במדיה לבוגרים ב-2014, כשהוא בן 17. לאחר מכן עבר לבנפיקה ומשם לפרנקפורט. ב-2019, כשהוא בן 22, נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת 60 מיליון אירו, וזו תלתה בו תקוות גדולות. עם זאת, בשלוש שנים במדי הבלאנקוס הצליח יוביץ' להבקיע שלושה שערים בליגה הספרדית, והיה מעורב במספר שערוריות. הוא אמנם זכה עם הקבוצה מבירת ספרד בשתי אליפויות וגם בליגת האלופות (2021/22), אך לא סיפק את הסחורה ונחשב בסנטיאגו ברנבאו לפלופ.
בקיץ 2022 עבר לוקה יוביץ' לפיורנטינה מהליגה האיטלקית, וכבש כבר בהופעת הבכורה שלו במחזור הראשון, אך לא הראה עקביות, וסיים את העונה בסרייה A עם 6 שערים בלבד ב-31 משחקים. במשחק ההכנה האחרון של ה'וויולה', בו הם ניצחו 1:2 את ניס, הוא כבש את השער הראשון, אך על פי הדיווחים באיטליה הוא לא ממש מרוצה, ובהחלט ייתכן שהוא יחזור לקבוצת נעוריו ויקבל הזדמנות לחזור למפעל הבכיר באירופה.

בסרביה ממשיכים לפרגן לבכר

הכוכב האדום בלגרד ניצחה אתמול (ראשון) גם במחזור השני במסגרת הליגה הסרבית, ועשתה זאת שוב בצורה משכנעת. לאחר ה-0:5 על וויבודינה במחזור הפתיחה, הפעם הגיעה הרביעייה לרשתה של נפרדק. התקשורת המקומית ממשיכה להלל את ברק בכר, והוא מצדו מנסה להמשיך לשמור על איפוק.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
הסרביה ממשיכים להחמיא לו. בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
"הכי חשוב לנצח אפילו שהתקשינו להעלות את רמת המשחק שלנו", אמר בכר בסיום. "כבשנו שער מוקדם, זה היה חשוב לנו מאוד. אולי לא המשכנו באותו קצב שהצגנו בחצי השעה הראשונה, אבל התוצאה הסופית הייתה טובה". כשנאמר לבכר כי האוהדים רצו שהכוכב האדום תבקיע יותר שערים, הוסיף המאמן בחצי חיוך: "כן, אנחנו תמיד רוצים לכבוש יותר. אולי בפעם הבאה".
כאמור, בתקשורת הסרבית החמיאו על הצורה בה משחקת הקבוצה: "הכוכב האדום 'הרגה' את המשחק בארבע בעיטות לשער", פרגנו ב"אספרסו" ליכולת של שחקניו של בכר. ב"קוריר" הסרבי הגדירו את ההופעה של המנצחת כ"דורסנית. האדומים-לבנים עשו את העבודה מהשריקה הראשונה".