חגיגת השערים והניצחונות של ברק בכר והכוכב האדום בלגרד נמשכה הערב (ראשון), עם ניצחון 0:4 ביתי קליל על נפרדק במסגרת המחזור השני, ששומר את מאזנה של האלופה מושלם. למרות החגיגה על המגרש, תנאי מזג האוויר קצת שיבשו את החגיגה עבור האוהדים, כשחלק מהיציעים באצטדיון "המרקאנה'' הוצפו בשל הגשם הכבד שפקד את בירת סרביה.
"הכוכב האדום 'הרגה' את המשחק בארבע בעיטות לשער", פרגנו ב"אספרסו" ליכולת של שחקניו של בכר. ב"קוריר" הסרבי הגדירו את ההופעה של המנצחת כ"דורסנית. האדומים-לבנים עשו את העבודה מהשריקה הראשונה".
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
יכול לחייך. בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
בכר עצמו אמר בסיום: "הכי חשוב לנצח אפילו שהתקשינו להעלות את רמת המשחק שלנו. כבשנו שער מוקדם, זה היה חשוב לנו מאוד. אולי לא המשכנו באותו קצב שהצגנו בחצי השעה הראשונה, אבל התוצאה הסופית הייתה טובה". כשנאמר לבכר כי האוהדים רצו שהכוכב האדום תבקיע יותר שערים, הוסיף המאמן בחצי חיוך: "כן, אנחנו תמיד רוצים לכבוש יותר. אולי בפעם הבאה".
הכוכב האדום החזיקה בכדור במשך 73 אחוז מהזמן. החלוץ מחוף השנהב ז'אן פיליפ קראסו, שחגג צמד ב-0:5 על וויבודינה במחזור הפתיחה, רשם היום צמד נוסף, אליו הוסיף בישול לאוסמן בוקארי. הקיצוני הימני מגאנה, שבמשחק הראשון תרם שער ובישול, גם בישל לקראסו את השער הרביעי. הקשר סרג'אן מיאילוביץ' כבש את השער השלישי.
ההצפה ביציעי הכוכב האדום
ביום שישי (20:00) תתארח הכוכב האדום אצל מלאדוסט במסגרת המחזור השלישי של הליגה. היריבה סיימה את העונה הקודמת במקום ה-11, והעונה היא עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים.