אחרי הזכייה של ריאל מדריד בסופר-קופה הספרדי, סעודיה מתמרקת לקראת גמר הסופר קאפ האיטלקי, שייערך בריאד ביום שני. נאפולי הבטיחה את עלייתה אליו אתמול והערב (שישי) הצטרפה אליה אינטר עם 0:3 קליל על לאציו.
מרקוס תוראם כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-17. פדריקו דימרקו מצא בכדור רוחב את הצרפתי, שניצל תרדמת בהגנת לאציו ודחק פנימה. הקאן צ'להאנולו הכפיל (50) בפנדל מדויק ודוידה פראטסי (87) סגר עניין בסיומה של מתפרצת קטלנית.
3 צפייה בגלריה
תוראם והחברים חוגגים
תוראם והחברים חוגגים
תוראם והחברים חוגגים
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
3 צפייה בגלריה
אינטר
אינטר
טיול קליל. שחקני אינטר
(צילום: AP)

"הליגה הסעודית תחרותית יותר מהצרפתית"

ומסעודיה לדובאי, שם נערך טקס פרסי "גלוב סוקר". ארלינג הולאנד הוכתר כשחקן השנה וכריסטיאנו רונאלדו כ"שחקן האהוב של 2023". הפנומן הפורטוגלי היה למעשה אורח הכבוד של הנסיכות, וכיאה לכך גם סיפק כמה פנינים.
"אני לא חושב שהליגה הסעודית חלשה מהצרפתית, בעיניי היא תחרותית יותר. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, זו הדעה שלי ואני משחק כאן, אז אני יודע מה אני אומר", סיפר כוכב אל-נאסר.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
סיפק פנינים. רונאלדו
(צילום: Richard Pelham/Getty Images)
רונאלדו, שבגיל 38 סיים ככובש המצטיין בעולם ב-2023 עם 54 שערים בכל המסגרות, נשאל על הביקורות שהוא סופג: "אני אוהב להוכיח למבקרים שהם טועים. השנה הייתי מלך השערים העולמי מעל כוכבים צעירים כמו הולאנד וקיליאן אמבאפה. פרישה? ברגע שאני ארגיש שאני לא יכול יותר. אולי עוד 10 שנים".
רונאלדו סיכם: "אני נהנה לצפות במנצ'סטר סיטי, אבל מקווה שלא יזכו שוב בצ'מפיונס. אני יודע שיש להם סיכוי גדול לעשות זאת, הם הפייבוריטים יחד עם ריאל מדריד ובאיירן מינכן".