לאחר שפתחה את העונה עם 0:5 מהדהד במחזור הפתיחה על וויבודינה, מתכוננת הכוכב האדום בלגרד לקראת משחק ביתי נוסף, הפעם מחר (שבת, 21:05) נגד נפרדק והאלופה הסרבית תקווה להמשיך להראות דומיננטיות ולא למעוד. לפני המשחק, קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים, בה דיבר המאמן ברק בכר.
תחילה בכר נשאל על תגובתו המאופקת לאחר הניצחון המוחץ במחזור הפתיחה: "אמרתי שלא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל אחרי שניתחנו את המשחק, הבנתי שזה לא היה רע כמו שחשבתי. היינו יכולים לעשות דברים בצורה טובה יותר - בעיקר להיות חדים יותר ליד השער ולהבקיע יותר שערים, כמו שעשינו במשחק ההכנה האחרון נגד פיורנטינה לפני פתיחת העונה".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
שמח בשביל מכבי חיפה. ברק בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
בכר התייחס גם לשאלה בנוגע לציפיות מהקבוצתו להמשיך להראות כדורגל סוחף: "העבודה שלי ושל הצוות שלי היא להכין את הקבוצה לכל משחק. התחלנו את העונה בצורה טובה מאוד ובהתאם לציפיות, אבל אנחנו לא מפחדים מזה ורוצים להיות חזקים אפילו עוד יותר ולהראות את העוצמה שלנו. הציפיות מאיתנו תמיד גבוהות ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה ולהעלות את הרמה".
בנוסף, המאמן הישראלי התייחס גם למשחקה של קבוצתו לשעבר, מכבי חיפה: "צפיתי במשחק של מכבי חיפה ושמחתי שהם עלו לסיבוב הבא במוקדמות ליגת האלופות. אני מאחל להם להמשיך להתקדם ואולי אפילו נשחק נגדם בשלב הבתים של המפעל".
על השינויים שביצע בסגל ובהרכב מאז שנכנס לתפקיד: "למדתי את הקבוצה וכמובן שיש שחקנים שהפתיעו אותי יותר ויש כאלה שפחות, אבל אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים, מהמקצוענות ומהעבודה".