כשהיא מוליכה ב-9 נקודות על פני ריאל מדריד בפסגה, ברצלונה יודעת שניצחון ביום ראשון (22:00) בקאמפ נואו על הבלאנקוס בקלאסיקו יסגור סופית את מרוץ האליפות בספרד.
בארסה שמטה נקודות בליגה רק ארבע פעמים העונה (ב-25 מחזורים), כולל ב-3:1 בברנבאו אי שם בחודש אוקטובר. רק שבשבועות האחרונים החבורה של צ'אבי מציגה כדורגל הגנתי כמעט מושלם ולא מפסיקה לצבור נקודות. למעשה, הפעם האחרונה שספגה שער במשחק ביתי היה ב-31 בדצמבר ב-1:1 מול אספניול.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס פרנקי דה יונג
ויניסיוס פרנקי דה יונג
מחמאות משחקן בארסה. ויניסיוס
(צילום: רויטרס )
"זה קרה בקדם העונה", הסביר רונאלד אראוחו את השינוי שחל בבארסה. "בעונה שעברה, כשצ'אבי הגיע, לא היה לו הרבה זמן לעבוד איתנו. השתפרנו משמעותית בהגנה. כולנו מצפים לקלאסיקו ויודעים שניצחון ייתן לנו מקדמה אדירה להמשך".
פדרי, שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחרון ונופה מסגל ספרד, לא יעמוד לרשותו של צ'אבי. רוברט לבנדובסקי, שלא שיחק בקלאסיקו האחרון בגביע, דווקא כן - ויפתח בחוד.
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
מחוץ לסגל. פדרי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
אופטימיות במדריד. בנזמה
(צילום: EPA)
מהעבר השני, בריאל מדריד יודעים שזהו משחק של להיות או לחדול בכל הקשור למרוץ האליפות. השאלה הגדולה היא האם קארים בנזמה, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על ליברפול באמצע השבוע בליגת האלופות, יתאושש מהפציעה וישחק. עיתוני מדריד טוענים שכן, למרות שהצרפתי כלל לא התאמן אתמול עם הקבוצה.
מי שמפחיד את שחקני בארסה הוא דווקא ויניסיוס ג'וניור, שהיה נהדר מול ליברפול בצ'מפיונס וכמובן יהיה הנשק העיקרי של הבלאנקוס גם מחר. "מבחינתי, ויניסיוס כיום הוא השחקן מספר אחד בעולם, בטח באחד על אחד", פירגן לו אראוחו. "הוא בטח ייתן את המיטב שלו במשחק מסוג זה".