טוטנהאם עשתה לא מעט רכש בקיץ על מנת להתמודד בצמרת הפרמייר-ליג ואולי אפילו על האליפות. היום היא פתחה את העונה בצורה נפלאה, עם 1:4 מרשים בבית על סאות'המפטון. ג'יימס וורד-פרוס העלה את האורחת ליתרון מפתיע (12), אבל הקבוצה של אנטוניו קונטה חזרה בגדול: ריאן ססניון (21), אריק דייר (31), מוחמד סליסון (61, עצמי) ודיאן קולוסבסקי (63) כבשו והפכו את התוצאה.
4 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
לא כבש היום. קיין
לא כבש היום. קיין
לא כבש היום. קיין
(צילום: רויטרס)
בניגוד לטוטנהאם, צ'לסי ניצחה רק בקושי כשגברה 0:1 על אברטון מפנדל של ז'ורז'יניו, 9 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. קוליבאלי וסטרלינג פתחו בהרכב בבכורה, קוקורייה נכנס כמחליף בדקה ה-75.
משחקים נוספים בפרמייר-ליג: ניוקאסל פתחה העונה ברגל ימין עם 0:2 על העולה החדשה נוטינגאהם פורסט, פביאן שר (58) וקאלום ווילסון (78) כבשו. בורנמות' ניצחה 0:2 את אסטון וילה משערים של ג'פרסון לרמה (3) וקיפר מור (80). לידס גברה 1:2 על וולבס משערים של רודריגו (24) וברנדן ארונסון (73). דניאל פודנסה כבש לוולבס (6). מנור סולומון עלה כמחליף ב-2:2 של ליברפול מול פולהאם.
4 צפייה בגלריה
עלה להופעת בכורה. קוקורייה
עלה להופעת בכורה. קוקורייה
עלה להופעת בכורה. קוקורייה
(צילום: Getty)

בונדסליגה: דאבור לא שותף, אוניון ניצחה בדרבי והחלוץ החדש של דורטמונד נפצע

התחלה מאכזבת למונס דאבור, שנשאר על הספסל בהפסד של קבוצתו 3:1 למנשנגלדבאך. הופנהיים מצאה את עצמה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-18 כשסטפן פוש הורחק בכרטיס אדום ישיר, אך הייתה גם ראשונה לעלות על הלוח משער של רוברט סקוב (18). מנשנגלדבאך לחצה, הייתה טובה יותר והפכה את התוצאה בזכות מספרת נהדרת של ראמי בנסביאני (43), אוליבר באומן (71) וניקו אלבדי (79).
בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את באייר לברקוזן במשחק קשה, אך הבשורה המדאיגה עבורה מהמשחק היא פציעתו של קארים אדיימי - חלוץ הרכש החדש שהגיע מרד בול זלצבורג - שהוחלף בדקה ה-23. מרקו רויס כבש את השער היחיד במשחק (9). לוקאס הראדקי, שוערה של לברקוזן, הורחק בתוספת הזמן.
פרייבורג, שסיימה בעונה שעברה במקום השישי, הראתה כבר בחזור הפתיחה שפניה הם שוב לצמרת הטבלה. הקבוצה הקטנה שאיבדה לא מעט שחקנים הקיץ רמסה 0:4 את אאוגסבורג בזכות מחצית שנייה נפלאה. מיכאל גרגוריץ' (47), וינצ'נזו גריפו (48), מתיאס גינטר (61) וריטסו דואן, הרכש היפני החדש (79) כבשו לזכות הקבוצה מהיער השחור.
4 צפייה בגלריה
בכורה מוצלחת. דואן
בכורה מוצלחת. דואן
בכורה מוצלחת. דואן
(צילום: AFP)
הרטה ברלין איבדה בשתי העונות האחרונות את השליטה שלה בעיר הבירה, ועל פי הדרבי היום, לא נראה שזה הולך להשתנות העונה. ז'ורדן סיבאצ'ו (30), שראלדו בקר (49) ורובין קנוש (55) העניקו לאוניון – הפתעת העונה שעברה שסיימה במקום החמישי - ניצחון קליל, דודי לוקבאקיו רק צימק (85).
משחק הקבוצות הירוקות בין וולפסבורג לוורדר ברמן הסתיים ב-2:2. לוקאס נאמצ'ה העלה את וולפסבורג ליתרון (12), ורדר ברמן הפכה בזכות שערים מהירים של ניקלאס פולקרוג (21) ולאונרדו ביטנקורט (23), וג'וסואה גווילבוגי קבע את תוצאת המשחק (84). מיינץ ניצחה את בוכום 1:2 בעזרת צמד של קארים אוניסיבו (27 ו-78), קווין שטוגר צימק (40).

לגיונרים: ליאל עבדה כבש, תאי בריבו הוחלף במחצית בתבוסה של וולפסברגר

לא רק מנור סולומון, גם ליאל עבדה עושה חיל באי הבריטי. הישראלי נכנס היום (שבת) כמחליף במחצית הניצחון של סלטיק על רוס קאונטי (1:3) וכבש את שערו ראשון לעונה אחרי מבצע אישי נפלא, עמוק בתוספת הזמן.
תאי בריבו פתח בהרכב וולפסברגר האוסטרית, אך ירד לספסל כבר במחצית בתבוסה של קבוצתו 5:1 ללאסק לינץ. וולפסברגר עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה משחקים. מרין ליוביצ'יץ' הקרואטי כיכב עם רביעייה.
בגביע האיטלקי, סוף פודגוראנו לא שותף בניצחון 1:5 של ספציה על קומו של ג'נארו גאטוזו (ססק פאברגס שלא שותף). כמוהו גם יונתן כהן, שנותר על הספסל בהפסד 4:1 של פיזה לברשיה.