רק ביום חמישי, כשקיבל סוף סוף את השחרור הרשמי מההתאחדות האנגלית, נודע לו כי הוא יכול לקחת חלק במשחקי הקבוצה, וכבר היום (שבת), עלה מנור סולומון ל-25 דקות ראשונות במדי פולהאם, בתיקו 2:2 המצוין של קבוצתו מול ליברפול. סולומון היה מעורב בשער השני של פולהאם - מסר כדור עומק מצוין לאלכסנדר מיטרוביץ' שסחט פנדל - אך היה עסוק בעיקר במשימות הגנתיות משום שליברפול לחצה בסיום המשחק והייתה קרובה להשיג את שער הניצחון.
סולומון סיפר על התחושות אחרי הופעת הבכורה: "ההתרגשות התחילה כבר ביום חמישי כשנודע לי שאוכל לשחק. זה משחק ראשון בפרמייר-ליג, עם הקבוצות הכי טובות בעולם, אבל נשים את ההתרגשות בצד - אני חושב שהיה משחק מעולה לקבוצה. יכולנו לקחת ניצחון פה, נמשיך הלאה. כיף לשחק בליגה הכי טובה בעולם, איפה שתמיד רציתי, מול קבוצה כזו, זה תמיד מרגש".
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון מול אלכסנדר-ארנולד
מנור סולומון מול אלכסנדר-ארנולד
"אני יכול להתאים לכאן". מנור סולומון מול אלכסנדר-ארנולד
(צילום AP)
סולומון לא לקח חלק ברוב ההכנות של פולהאם לעונה, והצטרף אליה רק בתום סאגה מתישה מול שחטאר דונייצק, קבוצתו הקודמת. הישראלי התייחס לכך: "היה לי חודש לא פשוט, לא יכולתי להתאמן ולשחק במשחקי האימון, חטפתי קורונה. הכנה לא אידיאלית. שמח לשחק ומקווה עוד לתרום הרבה".
למרות המעורבות בשער, סולומון הספיק לאבד שבעה כדורים בהופעה הקצרה שלו ונראה היה שהוא קצת חלוד ו/או מתרגש מהמעמד. "זאת הליגה הכי אינטנסיבית שיש, כולם מהירים וחזקים ואני חווה את זה באימונים", סיפר הישראלי. "זה לא קל, אבל אתרגל לפיזיות והמהירות. אני חושב שאני מתאים לכאן. אנסה להשתפר ולהיות הכי טוב שאני יכול".
על כך שהצליחו להפתיע ולהוציא נקודה מליברפול, אמר סולומון: "התוצאה הזאת נותנת לו הרבה ביטחון להמשך, היה לנו משחק מצוין מול אחת הקבוצות הכי טובות שיש. לחצנו אותם, יצאנו למתפרצות והגענו להרבה מצבים, בניגוד אליהם. כולם יודעים את הרמה שלנו, אנחנו רוצים להישאר בפרמייר-ליג ולשחק כדורגל טוב. לא נפחד מאף קבוצה".
הוא כאן והוא מושלם: חשבון הטוויטר של פולהאם משוויץ ברכש החדש לפני המשחק

פטר רוצלר, כתב האתלטיק, סיכם את הופעת הבכורה של הישראלי: "סולומון יצטרך להשתלב בהדרגה. הוא לא שיחק יותר מדי משחקים, בטח שלא תחרותיים, וייקח לו זמן להשתלב. אני מרוצה מההשפעה שלו ומשיתוף הפעולה עם מיטרוביץ'". ב-ESPN נתנו לסולומון ציון 6 על ההופעה.
מרקו סילבה, מאמנו של סולומון, התייחס בקצרה להופעה של השחקנים שהצטרפו הקיץ לקבוצתו: "תוספות נהדרות. אנחנו חייבים להיות אופטימיים עם ההחתמות שביצענו".
ההופעה של סולומון סיימה רצף של 1,182 ימים בלי שחקן ישראלי שיחק בפרמייר-ליג, כשהאחרון שעשה זאת היה בירם כיאל במדי ברייטון.