סוף עצוב לסיפור של כריסטיאן אטסו, שנמצא מת בהריסות בטורקיה, 12 ימים לאחר רעידת האדמה הקשה שגבתה את חייהם של רבבות. הכדורגלן שהיה שחקנה של הטאיספור המקומית נעדר מאז שהכה האסון במדינה, ולאחר מספר דיווחים סותרים ולא מעט תקוות - היום (שבת) מסר סוכנו את הבשורות הקשות.
כאמור, לא מעט דיווחים סותרים נמסרו בקשר למצבו של אטסו, לאור הפרופיל הגבוה של השחקן. תחילה דווח כי הוא נמצא חי, אך לאחר מכן הודו בקבוצתו כי הוא עדיין נעדר. לפני ארבעה ימים חשף סוכנו של המנוח כי נמצאה אחת מנעליו בין ההריסות והיום למרבה הצער, נמסרו הבשורות העצובות.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו אטסו
כריסטיאנו אטסו
סוף טרגי. כריסטיאן אטסו
(רויטרס)
אטסו בן ה-31 כבש עשרה שערים ב-65 הופעות במדי נבחרת גאנה, כשחלק מהן היו תחת הדרכתו של אברם גרנט. יום אחד לפני רעידת האדמה הקשה שפקדה את טורקיה הוא כבש שער ניצחון, שהיה הראשון שלו במדי הקבוצה בהופעתו השלישית, בדקה ה-97 ב-0:1 מול קאסימפשה. למרבה הטרגדיה, אטסו היה אמור לטוס מטורקיה כמה שעות לפני רעידת האדמה, וכבר הייתה מתוכננת לו טיסה לצרפת, אבל ברגע האחרון החליט להישאר אחרי שער הניצחון שכבש יום לפני כן.
הוא החל את הקריירה בפורטו, ובספטמבר 2013 הצטרף לצ'לסי שהחתימה אותו על חוזה לחמש שנים. עם זאת, במשך שנות החוזה שלו אצל הבלוז, הושאל אטסו לקבוצות שונות - ביניהן ויטסה, אברטון ומלאגה - כך שהוא לא רשם הופעה רשמית במדי מועדון הפאר. ב-2016 הצטרף אטסו לניוקאסל במדיה רשם 121 הופעות.