בצל הבלגן במשחק בין ברזיל לארגנטינה, ארבעה משחקים נוספים נערכו במסגרת הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2022. גם בלי צמד החלוצים הוותיק של אורוגוואי, לואיס סוארס (פציעה) ואדינסון קבאני (הגבלות קורונה), הנבחרת של אוסקר טבארס עשתה את העבודה מול בוליביה החלשה, ניצחה 2:4 ועלתה למקום הרביעי בבית (ארבע הראשונות מעפילות אוטומטית, החמישית הולכת לפלייאוף).

משחקי הלילה במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה

אורוגוואי - בוליביה 2:4 אקוודור - צ'ילה 0:0 פרגוואי - קולומביה 1:1 פרו - ונצואלה 0:1
ג'יורג'יאן דה ארסקאטה מפלמנגו היה אחראי לשער הראשון בדקה ה-18, אחרי שכבש מקרוב. פדריקו ואלוורדה הכפיל בבעיטה חופשית יפה (31). אגוסטין אלבארס הבקיע שער בכורה במדים הלאומיים (37) כדי לקבוע 0:3.
1 צפייה בגלריה
אגוסטין אלבארס
אגוסטין אלבארס
אלבארס. שער בכורה
(צילום: AP)
מרסלו מרטינס צימק לאחר טענות של הגנת אורוגוואי (59), אבל דה ארסקאטה השלים צמד שמונה דקות לאחר מכן. מרטינס הספיק להבקיע את השני שלו (84), ולקבוע את תוצאת המשחק.
מי שממשיכה לאכזב היא קולומביה, שסיימה רק בתיקו 1:1 עם פרגוואי בחוץ, והיא במקום החמישי. המארחת הייתה זו שכבשה ראשונה, כאשר אנטוניו סנאבריה היה אחראי לכך (40). קולומביה סחטה פנדל בדקה ה-53 בעקבות נגיעת יד ברחבה, וחואן קוודראדו איזן מהנקודה הלבנה. אקוודור המפתיעה, שמדורגת במקום השלישי במוקדמות, סיימה בתיקו 0:0 עם צ'ילה בבית. האקוודורים עם 13 נקודות, שתיים פחות מארגנטינה במקום השני.