ארגנטינה וברזיל נותרו מושלמות גם אחרי המחזור השלישי במוקדמות המונדיאל בדרא"מ שנערך הלילה (בין חמישי לשישי) ברחבי היבשת.
אלופת העולם הסתפקה ב-0:1 קטן על פראגוואי משער מהיר של ניקולס אוטומנדי כבר בדקה השלישית. כדור קרן הוגבה לרחבה, אוטומנדי נותר פנוי ובעט וולה מהאוויר לרשת. לאו מסי, שסובל מפציעה בשריר וכמעט ולא שיחק בחודש האחרון במדי אינטר מיאמי, עלה כמחליף בדקה ה-52 במקום חוליאן אלבארס.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
עלה כמחליף. מסי
(צילום: Daniel Jayo/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מצא פעמיים את הקורה. מסי
(צילום: Daniel Jayo/Getty Images)
התקרית בין מסי לסנאבריה
"הפרעוש" מצא פעמיים את הקורה - בדקה ה-62 ובתוך תוספת הזמן (בבעיטה חופשית נהדרת) וגם היה מעורב במיני-שערורייה. שש דקות לסיום הוא נקלע לעימות עם אנטוניו סנאבריה, אמר לו כמה מילים וכשהוא הסתובב - שחקנה של פראגוואי ירק לעברו ללא תגובת השופט. בסיום נשאל מסי על התקרית וענה כמו שרק הוא יודע: "סנאבריה? אני בכלל לא יודע מי זה השחקן הזה".
ברזיל סיימה ב-1:1 ביתי מביך מול ונצואלה, אולי נמושת הבית במוקדמות דרא"מ. הבלם גבריאל כבש ראשון (50) מבישול של ניימאר, אבל המחליף אדוארדו בלו השיג (85) נקודה סנסציונית לאורחת. מי שמדורגת שלישית (5 נקודות) היא קולומביה, שסיימה ב-2:2 דרמטי עם אורוגוואי. חאמס רודריגס (35) ומתיאוס אוריבה (52) כבשו למארחת, כריסטיאן אוליביירה (47) ודרווין נונייס (91) השוו.
3 צפייה בגלריה
רודריגו
רודריגו
רודריגו מסתיר את פניו מרוב בושה
(צילום: AP Photo/Andre Penner)
במשחקים נוספים: צ'ילה - פרו 0:2 (לצ'ילה: דייגו ואלדס 74, מרקוס לופס 91), בוליביה - אקוואדור 2:1 (לבוליביה: רודריגו רמאלו 83. לאקוואדור: קנדרי פאס 45 קווין רודריגס 96)