ראשי שיקגו פייר, יריבתה הקרובה של אינטר מיאמי, בפאניקה. 61 אלף צופים הבטיחו את בואם מראש למשחקה של הקבוצה מחר מול לאו מסי ושות', רק שנכון לעכשיו לא נראה כלל שהארגנטינאי ישחק והחשש הוא שהקהל יצביע ברגליו ויוותר על התענוג.
מסי החמיץ ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים של אינטר מיאמי - ועל-פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מארה"ב הוא צפוי לדלג גם מהמשחק הקרוב ולחזור לכר הדשא רק במפגש מול סינסינטי, האחרון לפני פגרת הנבחרות. בשיקגו, כאמור, בלחץ כי גם הם יודעים שהקהל, בטח בארה"ב, מגיע קודם כל (ואולי רק בגלל זה) כדי לצפות ב"פרעוש".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
בספק גם למשחק הקרוב. מסי
(צילום: Hector Vivas / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
לכן, עד כמה שזה יישמע הזוי, הקבוצה החליטה להציע פיצוי לאוהדים ש"ירגישו מאוכזבים". שיקגו הודיעה כי תעניק זיכוי של 250 דולר למנוי עונתי לעונה הבאה או 50 דולר עבור רכישת כרטיסים למי שיגיע לאצטדיון ויציג את הכרטיס למשחק מול אינטר מיאמי - אם מסי ישחק או לא.
"למרות שאיננו יודעים עדיין את הסטטוס הרשמי של מסי למשחק, והידיעה שאין ערובה שספורטאי ישחק בכל מחזור בשל מספר גורמים, אנחנו מבינים שרבים מהאוהדים שלנו עשויים להיות מאוכזבים אם הם לא יקבלו את ההזדמנות לראות אותו משחק", כתבה הנהלת הקבוצה בהודעה לתקשורת.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
האוהדים יצביעו ברגליים? מסי
(צילום: Carmen Mandato/Getty Images)
"אנחנו מבינים שיהיו צופים רבים שיגיעו למשחקה של שיקגו פייר בפעם הראשונה, ונרגשים לתת להם הזדמנות להפוך לאוהדים ארוכי טווח על ידי יצירת אווירה נפלאה", הוסיפו במועדון.
יש לציין כי בארה"ב מכנים את הפציעה של מסי כ"תעלומה" וחלק מהאוהדים זעם בשבוע האחרון ברשתות החברתיות וטען לתרגיל מכוון של אינטר מיאמי, שבעקבות כך מוכרת כרטיסים למשחקיה הביתיים בעשרות אלפי דולרים - רק כדי למשוך סלבריטיז "לצפות" בכוכב הארגנטינאי. ללא קשר למסי, מיאמי נמצאת במרחק של חמש נקודות מהמקום המוביל לפליי-אין, כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה.