ליברפול תארח ביום ראשון באנפילד (18:30) את מנצ'סטר סיטי למפגש שהוא הכל מלבד משחק עונה. בעוד סיטי בלתי מנוצחת העונה בפרמייר-ליג ורחוקה רק נקודה מארסנל שבפסגה, החבורה של יורגן קלופ אי שם במקום ה-11 עם 10 נקודות מ-24 אפשריות.
ה-1:7 המהדהד של האדומים באמצע השבוע על גלאזגו ריינג'רס בצ'מפיונס השכיח מעט את פתיחת העונה החלשה ביותר של ליברפול בפרמייר-ליג בעשור האחרון. ועדיין, אין אחד בממלכה שלא יגיד שכל תוצאה מול סיטי היא אפשרית.
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
כועס. קלופ
(צילום: רויטרס)
"אנחנו משחקים מול הקבוצה הטובה בעולם עם החלוץ הכי טוב על הגלובוס", הודה קלופ לפני ההתמודדות והחמיא לארלינג הולאנד. "הוא משלב כל כך הרבה דברים. זה נדיר שיש לשחקן כישורים כמו שלו, שהם ללא ספק יוצאי דופן. מבחינה פיזית הוא מציב סטנדרטים חדשים, סנסציוניים. ההתמצאות שלו במגרש יוצאת דופן, הוא תמיד יודע איפה יש שטח פנוי וכמעט לא נכנס לנבדל. הוא באמת מיוחד".
ועדיין, קלופ גם העביר ביקורת גלויה על סיטי וההתנהלות שלה בנוגע לפייר-פליי, במהלך מסיבת העיתונאים שקיים: "לא תאהבו את התשובה, אבל לכולכם כבר יש אותה. אף אחד לא יכול להתחרות בסיטי. הם הקבוצה הכי טובה בעולם שפשוט קנתה את החלוץ הכי טוב בשוק".
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי
"נדיר שיש לשחקן כישורים כמו שלו". הולאנד
(צילום: רויטרס)
קלופ המשיך: "לא משנה כמה זה עולה, הם פשוט עושים את זה. אני יודע שאף אחד בסיטי לא יאהב את זה, אבל ליברפול לא יכולה להתנהג ככה. זה לא אפשרי. זה פשוט ברור: יש שלושה מועדונים בכדורגל העולמי שיכולים לעשות מה שהם רוצים, כלכלית. זה חוקי והכל, בסדר, אבל זו גם עובדה. אני שומע עכשיו בניוקאסל, למשל, שאמרו ש'אין תקרה למועדון הזה'. הם צודקים לחלוטין, אין תקרה לניוקאסל. מזל טוב, לכמה מועדונים אחרים יש תקרות".
בעוד הולאנד כבש 20 שערים ב-13 משחקים, בליברפול תולים את התקוות שלהם בדרווין נונייס, שבינתיים מאכזב עם שני כיבושים בפרמייר-ליג. "אגיד את זה ככה: אני חושב שדרווין היה מבקיע עוד כמה שערים אם היה יכול לשחק במנצ'סטר סיטי העונה", עקץ קלופ. "הוא היה יכול להיות חלוץ טוב גם עבורם. הסיפור הוא שאנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו כדי שיהיו לו יותר מצבים".
3 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול פאביניו, דרווין נונייס, טיאגו אלקנטרה
שחקני ליברפול פאביניו, דרווין נונייס, טיאגו אלקנטרה
ישימו את פתיחת העונה החלשה בפרמייר-ליג מאחוריהם? שחקני ליברפול
(צילום: EPA)
קלופ נשאל גם איך יצליח לעצור את הולאנד וענה: "כשאתה משחק נגד החלוץ הטוב בעולם, אתה צריך לוודא שהוא לא יקבל יותר מדי כדורים. אבל מול סיטי הבעיה היא שאם אתה סוגר את הולאנד עם כמה חשקנים, אז אתה חשוף לכל שאר השחקנים שלהם, שהם ברמה עולמית".