הדרמה הגדולה בצרפת הגיעה לסיומה: אלכסיס בקה בקה, שחקנה של ניס, איים היום (שישי) להתאבד בקפיצה מגשר בסמוך לעיר, אך חולץ לאחר מספר שעות על-ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום. על-פי חשד המשטרה, הקשר בן ה-22 נפרד לאחרונה מבת זוגו, סובל משברון לב ולכן איים לקפוץ אל מותו.
רדיו מונטה קרלו דיווח כי כוחות הצלה רבים הגיעו מיד למקום, כולל אנשי מו"מ מיוחדים של המשטרה, שהצליחו להניא את בקה בקה מלקפוץ למותו. נתיב אחד בכביש נחסם לחלוטין עד לסיום האירוע.
1 צפייה בגלריה
אלכסיס בקה בקה
אלכסיס בקה בקה
בקה בקה (משמאל). סובל משברון לב
(צילום: AP Photo/Daniel Cole)
עוד פורסם בתקשורת הצרפתית כי ניס שלחה פסיכולוג מטעמה לאירוע, כאשר גם שחקנים בקבוצה - בראשם קפרן תוראם - ניסו לדבר אל ליבו של השחקן, שלבסוף החליט לרדת מהגשר.
עם פרסום הידיעה, ניס הודיעה כי היא ביטלה את האימון ומסיבות העיתונאים שתוכננה להערב בשל המצב הרגיש. הקבוצה, שמדורגת במקום השני בצרפת (לפני פ.ס.ז'), אמורה לארח ביום ראשון (16:00) את ברסט. לאחר שבקה בקה חולץ, פרסמה הקבוצה הודעה: "יותר מהכל אנחנו הוקל לנו שהכל הסתיים טוב עבור אלכסיס. נמשיך לכבש את הסודיות הרפואית ואנחנו מבקשים מכולם לעשות את אותו דבר ולכבד את פרטיותו. אנחנו תומכים בו".
בקה בקה גדל בקאן, וגם שיחק במדיה במשך שנתיים. לאחר מכן, עבר לשחק בשורות לוקומוטיב מוסקבה - ובקיץ 2022 עבר לניס. בעונה שעברה היו לו 13 משחקים במדי הקבוצה ושער אחד - אותו זוכרים גם אוהדי הכדורגל בישראל. שער אותו כבש נגד מכבי ת"א במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג ואשר הדיח את הצהובים מהמפעל. ב-2021 אף שיחק עם נבחרת צרפת במשחקים האולימפיים בטוקיו.
* אם אתם או מישהו קרוב חווים מצוקה קשה ומחשבות אובדניות, אל תישארו לבד - דברו איתנו. עמותת ער"ן מעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית. לקבלת סיוע נפשי, חייגו 1201 או פנו לאתר ער"ן בצ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל או מסרונים.