חובבי הספורט, בטח אלה שגדלו בניינטיז, לא יכולים לשכוח את הודעת הקאמבק של מייקל ג'ורדן ב-1995 לשיקגו בולס. היום (חמישי) החליטה בורוסיה דורטמונד להודיע בדרך יצירתית על חזרתו של ג'יידון סאנצ'ו למועדון - עם רפרנס לאותו מכתב חזרה מפרישה ההוא של גדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים.
שחקן הכנף האנגלי, שנכשל במנצ'סטר יונייטד, חוזר בהשאלה למועדון בו כיכב בגרמניה בחוזה עד סיום העונה הנוכחית. בדורטמונד, כאמור, הודיעו על החזרה של סאנצ'ו עם מכתב שפורסם ברשתות החברתיות תחת הכיתוב: "אני חוזר".
1 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו
חוזר לצהוב-שחור. סאנצ'ו
(צילום: AP)
סאנצ'ו אמר לאחר החתימה: "כשהגעתי היום למתחם האימונים, הרגשתי שחזרתי הביתה. אני מכיר את המועדון מבפנים ומבחוץ. תמיד שמרתי על קשר קרוב עם האוהדים ואנשי המועדון. אני לא יכול לחכות כבר לעלות על הדשא עם חיוך על הפנים, לבשל, להבקיע ולעזור לקבוצה להעפיל לליגת האלופות".
כידוע, במנצ'סטר יונייטד סאנצ'ו בן ה-23 לא הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי כפי שהיה רוצה. בעונה הראשונה שלו באדום, כבש חמישה שערים ובישל שלושה שערים בכל המסגרות. בעונה השנייה כבש שבעה שערים ובישל שלושה בכל המסגרות, מספרים שלא קרובים להיות דומים לאלה שסיפק במדי דורטמונד.
סאנצ'ו הגיע למנצ'סטר יונייטד בתחילת 2021 אחרי ארבע שנים נהדרות בבורוסיה דורטמונד. השדים האדומים רדפו אחריו במשך שנתיים ובסופו של דבר הצליחו לשים את היד עליו בתמורה ל-73 מיליון ליש"ט. בגרמניה סאנצ'ו פרח ואת העונה האחרונה בבונדסליגה סיים עם 8 שערים ו-12 בישולים כשהוא מוסיף 6 שערים ו-5 בישולים בדרך של דורטמונד לזכייה בגביע.
עונת השיא שלו בגרמניה הייתה ב-2019/20, אז הפך לשחקן הראשון בליגות הבכירות באירופה באותה עונה שמגיע לספרות כפולות של שערים ובישולים. הוא סיים את העונה עם 17 כיבושים ועוד 17 בישולים וגם עונה לפני כן היה לו דאבל-דאבל של 12 שערים ועוד 18 בישולים. אבל ביונייטד זה לא היה זה מההתחלה.