עדות נוספת נגד דני אלבס, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לתקיפה מינית של צעירה במועדון לילה בברצלונה בסוף דצמבר. המתלוננת שמסרה את עדותה הגיעה בליווי חברה נוספת, שהייתה איתה באותו לילה. לאור הפרטים שמסרו, הציע השופט שדן במקרה כי גם חברתה של המתלוננת תגיש תלונה נגד הכדורגלן הברזילאי.
כזכור, המתלוננת טענה שאלבס הכניס את ידו לתוך תחתוניה במהלך אותו לילה שהתרחש בין ה-30 ל-31 בדצמבר. היא קראה לחבריה שהזעיקו את כוחות האבטחה במועדון, אך עד שהגיעו למקום אלבס כבר עזב את החדר בו התבצעה המעשה והכחיש את המיוחס לו. המתלוננת וחברתה טענו כי לפני אותו מקרה אלבס ניגש אליהן וליטף את חברתה במותניה ונגע באיבריה המוצנעים.
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(AFP)
כאמור, השופט הציע לה להגיש תלונה גם היא כנגד אלבס, אך לעת עתה היא אינה מעוניינת לעשות זאת, מכיוון שהיא "לא רוצה להסיט את הדיון מהמקרה החמור בהרבה שאירע לחברתה".
דני אלבס נעצר כאמור לפני כשבועיים, כשבוע לאחר שפורסמו החשדות נגדו וכי בית המשפט בברצלונה פתח נגדו בהליכים. לאחר המקרה הצעירה התלוננה במשטרת קטאלוניה ועברה בדיקה רפואית בבית החולים. אלבס דבק בגרסתו, ובראיון טען שוב שלא היה כלום: "אני בכלל לא מכיר את האישה הזאת. איך אני יכול לעשות דבר כזה? היא פגעה במשפחתי".
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
פומאס החליטה לשחררו לאחר שנעצר. דני אלבס
(Getty Images)
תחנת רדיו מקומית בקטאלוניה טענה כי יש לה מידע בנושא ופרסמה כי "הצעירה ודני אלבס רקדו, פטפטו וצחקו. כשאחד מהם הלך לשירותים, השני הצטרף. אחרי זמן מה, הם יצאו יחד וחזרו לקבוצת החברים. רק כשדני אלבס וחבריו עזבו את המקום, הצעירה התחילה לבכות וטענה שהוטרדה מינית".
אלבס נחשב לשחקן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל העולמי, כשזכה ב-42 תארים לאורך הקריירה, בין השאר באיטליה, ספרד וצרפת. במהלך העונה שעברה חזר לברצלונה ורשם 17 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער אחד ובישל ארבעה נוספים. לאחר שנעצר החליטה קבוצתו המקסיקנית פומאס לשחררו.