ריאל מדריד מצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) גיבור חדש: ג'וד בלינגהאם. הכישרון האנגלי בן ה-20 כבש שער בכורה ב-0:2 היוקרתי של הספרדים על מנצ'סטר יונייטד במסע המשחקים של השתיים בארה"ב - וכצפוי זכה לפירגונים מכל עבר.
בלינגהאם מצא את הרשת כבר בדקה השישית, אחרי שכדור עומק חכם של אנטוניו רודיגר מעל כל ההגנה הגיע לאנגלי וזה הקפיץ באמנות מעל אנדרה אוננה את שערו הראשון במדים הלבנים. יונייטד שלטה מאותו רגע על כר הדשא, אבל הבלאנקוס ידעו לעקוץ בדקה ה-89 - בגול ענק. לוקאס ואסק הגביה וחוסלו שלח בעיטת מספרת לרשת.
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם
בלינגהאם
שוב בכותרות. בלינגהאם
(צילום: AP Photo/Michael Wyke)
ועדיין, עיקר תשומת לב בתקשורת הספרדית הופנתה לבלינגהאם. "הוא מטאור, הדבר הכי קרוב לזינדין זידאן שנראה מזה זמן רב”, החמיאו לו ב"מארקה". "הוא היה צריך רק שש דקות נגד יונייטד כדי לכבד את החולצה מספר 5 שהפכה את הכוכב הצרפתי לשם גדול".
ריאל עדיין במאזן מושלם במשחקי ההכנה, אחרי שגברה לפני שלושה ימים על מילאן 2:3. בסיום, המאמן קרלו אנצ'לוטי כמובן התבקש לענות על שאלת השאלות מבחינת אוהדי הקבוצה: האם קיליאן אמבאפה בדרך לברנבאו. האיטלקי סירב, אבל אמר בחיוך: "לשאלה הבאה".
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם
בלינגהאם
החברים בריאל מגיעים לעשות כבוד לבלינגהאם
(צילום: AP Photo/Michael Wyke)
היה זה מפגש ראשון של קאסמירו, מהסמלים הגדולים של ריאל בשני העשורים האחרונים, עם האקסית. שחקנה של יונייטד צחק והודה: "היה מרגש. עם לוקה מודריץ' וטוני קרוס (ששיחקו יחד שנים בקישור של ריאל) השגתי הרבה תארים, אבל הדבר הכי חשוב היא הידידות שלנו מחוץ למגרש”.
ארסנל רשמה 3:5 משוגע על ברצלונה בלוס אנג'לס. רוברטו לבנדובסקי (7) כבש ראשון, בקאיו סאקה איזן (13), אבל ראפיניה החזיר את היתרון לבארסה (34). קאי הבארץ המשיך לפרוע שטרות עם שער שוויון (43) ולאנדרו טרוסארד הפך עם צמד (55 ו-78). פראן טורס צימק (88) ופאביו ויירה (89) קבע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים מול בארסה
שחקני ארסנל חוגגים מול בארסה
שחקני ארסנל חוגגים מול בארסה
(צילום: Ronald Martinez/Getty Images)
ניוקאסל וצ'לסי נפרדו ב-1:1 באטלנטה. ניקולאס ג'קסון כבש בדקה ה-12, אבל מיגל אלמירון איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.