קולומביה סוערת מהאירועים המכוערים שנרשמו אתמול (רביעי) במהלך משחק הליגה בין קורטולואה לדפורטיבו קאלי. בדקה ה-80, כשקאלי בפיגור 2:0, מאות מאוהדיה פרצו לכר הדשא והחלו לתקוף את שחקני קבוצתם. חלק מהשחקנים ברח לחדר ההלבשה, אלה שלא הצליחו ספגו מכות, יריקות וקללות מאותו קהל זועם.
האוהדים היו נסערים לא רק מההפסד - השביעי של הקבוצה ב-13 המחזורים עד כה בליגה הקולומביאנית, אלא ממצב המועדון, שנשר למקום ה-20 והאחרון עם 8 נקודות מ-39 אפשריות. לאחר דקות רבות, הצליח כוח השיטור במקום לפנות את האוהדים מהמגרש.
3 צפייה בגלריה
אוהדי דפורטיבו קאלי
אוהדי דפורטיבו קאלי
ההמון פורץ לכר הדשא
(צילום: AFP)
דפורטיבו קאלי, יש לציין, היא אחת מקבוצות הכדורגל המפוארות במדינה. היא הקומה ב-1912 בשם "קאלי פוטבול קלוב", אך שינתה את שמה לדפורטיבו קאלי ב-1927. ברזומה שלה תשע אליפויות והופעה אחת בשנת 1999 בגמר גביע הליברטדורס, שם הפסידה לפלמייראס.
המועדון, כצפוי, היה נסער מהמעשים וביקש מהרשויות להתערב: "הקבוצה, הוועד הפועל שלו, הנשיא לואיס פרננדו מנה, הצוות המקצועי והשחקנים המומים ונדהמים מהאלימות שספגה הקבוצה במהלך המשחק מול קורטולואה".
למרות שמדובר במשחק חוץ של קאלי, לא פחות מ-2,000 אוהדים ליוו את הקבוצה, למרות מצבה הרע בטבלה. "אנחנו מבקשים מהממשלה ומהרשויות במדינה להתערב כדי למנוע בעתיד טרגדיה גדולה, שכל עולם הספורט בקולומביה יתאבל בעקבותיה", הוסיפו ראשי המועדון.