האם טוטנהאם תיפרד ממנור סולומון אחרי עונה אחת? בתקשורת הבריטית לא שוללים זאת. בפוסדקאסט "הדרך של טוטנהאם", שהתייחס בעיקר לשחקני הרכש שהגיעו העונה לקבוצה, טען העיתונאי המוערך, דן קילפטריק מה"איבנינג סטנדרד" כי "מנור סולומון, לרוע המזל, העביר את רוב הזמן שלו עד כה בעיקר בחוץ עם פציעות, ואחרי כמה חודשים בלבד במועדון, יש כבר דיבורים על אפשרות למכור אותו".
"אי אפשר לשלול את האופציה זאת", הוסיף קילפטריק. "זה יהיה מהלך עסקי חכם, במיוחד אם טוטנהאם תצרף עוד שני שחקני כנף, וזאת בהחלט אפשרות. עם החוקים של הפייר-פליי שיקשו מאוד על הקבוצות האנגליות, המשימה לאזן את הספרים הופכת לחשובה יותר מאי פעם, ואחת הדרכים היא למכור שחקן שהגיע בחינם".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
ייפרד מטוטנהאם אחרי עונה? סולומון
(צילום: Stu Forster/Getty Images)
כזכור, רק השבוע פורסם כי הקשר הישראלי, שהיה פצוע במשך תקופה ארוכה, ישוב להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים ועשוי להיכלל בסגל כבר בשבת מול קריסטל פאלאס.
סולומון נפצע באימון טוטנהאם בתחילת חודש אוקטובר ונותח במיניסקוס בעקבות הפגיעה, וזו העונה השנייה ברציפות שהוא נאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו לתקופה ארוכה.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד וג'יידן בוגל
מנור סולומון נגד שפילד יונייטד וג'יידן בוגל
ישוב לסגל כנראה כבר בשבת. סולומון
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
ומה עם נבחרת ישראל? סולומון נעדר בשל הפציעה מסדרת ארבעה המשחקים החשובים של הנבחרת במוקדמות היורו בחודש נובמבר האחרון וכעת בכחולים-לבנים יקוו שהוא יהיה כשיר למשחק חצי גמר פלייאוף היורו מול איסלנד, שיתקיים ב-21 במרץ.
בטוטנהאם הוא ערך העונה חמש הופעות פרמייר-ליג ורשם שני בישולים במשחק נגד ברנלי, כמו כן שותף במשחק גביע הליגה שהסתיים בהפסד לאקסית פולהאם בתום דו-קרב פנדלים.