עכשיו זה רשמי: מונס דאבור חתם באלופת איחוד האמירויות שבאב אל אהלי.
ל-ynet נודע כי מדובר בחוזה לשנתיים, במהלכן ירוויח 1.5 מיליון אירו לעונה. השחקן עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בסרביה. אל אהלי תשלם כ-1.5 מיליון אירו לקבוצתו הופנהיים, שרק לפני שלוש שנים וחצי שילמה עבורו כ-12 מיליון לסביליה.
1 צפייה בגלריה
דאבור חוגג
דאבור חוגג
עוזב את הופנהיים אחרי שלוש שנים וחצי. דאבור חוגג
(Christian Kaspar-Bartke/Getty Images)
בסביבתו הקרובה של דאבור (31) טענו כי החלוץ מעוניין להמשיך להתגורר באמירויות גם אחרי הפרישה. הוא יהיה הישראלי השני שעובר הקיץ למדינה הערבית, אחרי שעומר אצילי חתם באל עין, אצלה הוא מרוויח שכר בסיס של 2.2 מיליון אירו לעונה לפני מענקים.
למרות פציעה שהשביתה אותו במשך זמן ארוך, העונה הקודמת הייתה עונת השיא של דאבור במדי הופנהיים, עם שמונה שערים ושני בישולים ב-24 הופעות בכל המסגרות. בסך הכל הוא תרם 29 שערים ו-10 בישולים ב-99 הופעות במדי הקבוצה. לפני כן תרם שלושה שערים ושני בישולים בתשע הופעות במדי סביליה, 72 שערים ו-31 בישולים ב-128 הופעות במדי רד בול זלצבורג, 56 שערים ו-28 בישולים ה-105 הופעות במדי גרסהופרס, ו-23 שערים ו-11 בישולים במדי מכבי ת"א.
אל אהלי היא כאמור האלופה, לאחר שאת העונה הקודמת סיימה עם 57 נקודות מ-26 משחקים, שלוש נקודות יותר מאל עין הסגנית. הסרבי מרקו ניקוליץ' עומד על הקווים של הקבוצה. יש לה שמונה אליפויות, 10 זכיות בגביע (שיאנית), חמישה גביע ליגה (שיאנית) וחמישה תארי סופר-קאפ.