מונס דאבור נמצא בעיצומה של עונה לא פשוטה בהופנהיים, שנמצאת במקום ה-15 בלבד בבונדסליגה. מאז מינוי פלגרינו מטאראזו למאמן הקבוצה, פתח דאבור רק במשחק אחד במתוך שישה, ובסך הכל שותף רק בשלושה. במחזור האחרון, ב-1:3 על הרטה ברלין שקטע רצף של 14 משחקי ליגה ללא ניצחון, הוא עלה מהספסל בדקה ה-69, והורחק באדום ישיר שתי דקות לאחר מכן.
היום (שלישי) סיפק דאבור ריאיון מיוחד לאתר "BLIC" השוויצרי, בו התייחס לתקופה הקשה שעוברת עליו, כמו גם לעונות המוצלחות בגראסהופרס (היעד הראשון שלו באירופה) ולנבחרת ישראל, שבלעדיו תתארח הערב (21:45) אצל שווייץ.
3 צפייה בגלריה
מונאס דאבור
מונאס דאבור
תקופה קשה. דאבור
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מונאס דאבור
מונאס דאבור
"השנתיים האחרונות לא היו קלות עבורי". דאבור
(צילום: עוז מועלם)
"המאמן אמר לי שהוא מעדיף חלוצים אחרים מסיבות טקטיות", סיפר דאבור על מצבו ברוטציה בהופנהיים, "חשוב לי לעשות את הטוב ביותר שלי באימונים ולשכנע אותו לסמוך עליי. כשמאמן חדש מגיע הוא תמיד מביא פילוסופיה חדשה, רוב השחקנים מכירים אותו כי הוא היה עוזר מאמן בהופנהיים לפני ארבע שנים, אבל לצערי לא הייתי כאן בזמנו. אנחנו מכירים יותר ויותר מיום ליום".
דאבור פתח את העונה טוב עם ארבעה שערים בעשרת המחזורים הראשונים, שבסיומם הופנהיים הייתה במקום הרביעי, אך אז נפצע בכתף ונעדר למשך חודשיים. "פיזית, אני מרגיש טוב יותר מאי פעם, מרגיש מנוסה יותר", סיפר דאבור. "הפציעה החמירה את הכל, הייתי מאוד עצוב, לא הצלחתי לעכל את זה שאני בשיא שלו ואיעדר חודשיים".
כזכור, דאבור פרש מנבחרת ישראל בקיץ 2022 לאחר סערת הפוסט באינסטגרם ושריקות הבוז ששמע מהקהל בארץ. "השנתיים האחרונות לא היו קלות עבורי, בגלל זה החלטתי לפרוש. כמובן שהייתי שמח לקבל יותר הכרה על שמונה השנים שלי בנבחרת, אבל אני מקבל את כל מה שקרה", סיפר בריאיון.
3 צפייה בגלריה
56 שערים ב-105 הופעות. דאבור במדי גראסהופרס
56 שערים ב-105 הופעות. דאבור במדי גראסהופרס
56 שערים ב-105 הופעות. דאבור במדי גראסהופרס
(צילום: EPA)
על ימיו המצוינים בגראסהופרס (56 שערים ו-28 בישולים ב-105 הופעות): "בפעם הראשונה בחיי, ראיתי שלג. הרגשתי מאוד נוח שם, מההתחלה, כולם קיבלו אותי בזרועות פתוחות. כמובן שזה עזר שכבשתי הרבה שערים בשלב די מהיר".