"הריקוד האחרון" - כך תייגו בסעודיה כבר לפני חודשיים את משחק הידידות בין אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו לאינטר מיאמי של לאו מסי, שייערך ביום חמישי הבא בריאד.
רק שהאם המעריצים של השניים ובעצם חובבי הכדורגל בכל העולם צריכים לחשוש לביטולו? יכול להיות שכן. היום (שלישי) הודיעה אל-נאסר על ביטול שני משחקיה הקרובים בסין (שהיו אמורים להתקיים מחר וביום ראשון הבא), לאור פציעתו של הפנומן הפורטוגלי.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
עוד מפגש בדרך. מסי ורונאלדו
(צילום: AP)
רונאלדו אף כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה התנצל בפני האוהדים: "בכדורגל יש דברים שאי אפשר לשלוט בהם. ב-22 שנה לא היו לי הרבה פציעות, אז אני עצוב כי אל-נאסר ואני באנו ליהנות מהמסע". אל-נאסר הודיעה לרוכשי הכרטיסים כי המשחקים נדחו, הסיבה - גם אם לא פורסמה - ברורה לכולם: האוהדים רצו להגיע לראות את רונאלדו, לא את יתר השחקנים.
לא ברור עדיין מתי רונאלדו יהיה כשיר, אך בכל מקרה - כרגע המשחק בין אל-נאסר לאינטר מיאמי מתקיים כרגיל. יש לציין כי שני הספורסטארים נפגשו עד היום 37 פעמים אחד מול השני. מסי בן ה-36 ניצח 17 משחקים, רונאלדו (38) 11 ותשעה נוספים הסתיימו בתיקו. שניהם כבשו 23 שערים במפגשים הללו.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
האוהדים בסין כבר מאוכזבים
(צילום: Pedro PARDO / AFP)
זה האחרון בין השניים היה לא מזמן - בינואר 2023 - כשפ.ס.ז' (אז עוד עם מסי) פגשה קבוצת כוכבים סעודית וניצחה 4:5. הארגנטינאי כבש בדקה השלישית של אותו משחק, בעוד כוכב נבחרת פורטוגל הגיב עם צמד שלא מנע הפסד.
לפני ארבעה חודשים רונאלדו התראיין ל-ESPN ושלח עקיצה לעבר הנמסיס מסי. "הליגה הסעודית טובה בהרבה מה-MLS", ירה רונאלדו כשנשאל על המעבר של מסי למיאמי דאז. "אני סללתי את הדרך והגעתי ראשון לסעודיה, ועכשיו כל השחקנים מהטופ העולמי מגיעים לכאן. בתוך שנה, הליגה הסעודית תהיה טובה יותר מהליגה הטורקית והליגה ההולנדית".
3 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי מציג את גביע כדור הזהב
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי מציג את גביע כדור הזהב
רונאלדו לא מאמין בטקסים. מסי
(Megan Briggs/AFP)
השבוע המשיך באותו הכיוון בראיון אחר. אחרי שבפיפ"א העניקו למסי את תואר שחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST", הגיב כריסטיאנו: "אני יודע איך זה עובד, ולמען האמת, לא ראיתי את הטקס. כל הטקסים והפרסים האלה מאבדים מהאמינות שלהם".