פריז סן ז'רמן ניצחה היום (ראשון) 3:4 דרמטי את ליל בזכות שער גדול של לאו מסי עמוק בתוך תוספת הזמן. הפריזאים הובילו 0:2 מוקדם בזכות שערים של קיליאן אמבאפה (11) וניימאר (17), אבל האורחת הפתיעה וביצעה מהפך כשעלתה ל-2:3 בדקה ה-69. אמבאפה (87) ומסי (95) השאירו את שלוש הנקודות בבית. עבור מסי זה היה השער ה-61 בקריירה שנכבש ישירות מכדור חופשי.
אירוע חריג מאוד התרחש במהלך המשחק. בדקה ה-75 וכשהקבוצה בפיגור 3:2, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן לואיס קמפוס ירד מהיציע אל האזור הטכני של המאמן והתחיל לצעוק הוראות לשחקנים ובמקביל לצעוק על השופטים. כל זאת כאשר המאמן כריסטוף גאלטייה נמצא לידו.
2 צפייה בגלריה
לואיס קמפוס המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן
לואיס קמפוס המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן
ירד לחלק הוראות. קמפוס ולידו גאלטייה
(צילום: מתוך טוויטר)
אם חשבתם שזאת פגיעה במעמדו של גאלטייה, שעשוי לסיים בקרוב את דרכו במועדון, אז לפי דיווח ב"ל'אקיפ" זה לא אמור לקרות כיוון שההנהלה של פ.ס.ז' יותר טרודה כרגע בניסיון להשתלט על מנצ'סטר יונייטד מאשר במצבה של הקבוצה הצרפתית. עם זאת, ברקע יש כבר דיווחים על ז'וזה מוריניו כמועמד לתפקיד ושם ששוב עלה הוא של מאמן הקבוצה לשעבר תומאס טוכל. עיתונאים בצרפת טוענים שבמועדון שוקלים ברצינות להחזיר את המאמן הגרמני, שפוטר משם רק ב-2020 והוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות. נאסר אל חלאיפי שמר על יחסים טובים עם טוכל גם אחרי הפיטורים והשניים אפילו משוחחים מדי פעם.
אם זה לא מספיק, אז ניימאר שוב נפצע כשסובב את הקרסול ופינה את מקומו בדקה ה-51.
2 צפייה בגלריה
כריסטוף גאלטייה מאמן פריז סן ז'רמן
כריסטוף גאלטייה מאמן פריז סן ז'רמן
היה בצרות אלמלא הקאמבק. גאלטייה
(צילום: AFP)
אמבאפה אמר אחרי המשחק: "המשחק לא היה נהדר, עשינו הרבה טעויות, אבל הראינו שאנחנו יכולים לנצח גם כשהדברים לא הולכים לנו. אנחנו קבוצה שונה ואנחנו מסוגלים לעבור דברים מסובכים". כשנשאל האם עקץ את ניימאר כשדיבר על זה ששחקני פריז צריכים לאכול טוב ולישון טוב, ענה אמבאפה: "זה לא כוון כלפיו. אני מקווה שהוא יחזור מהר כי הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו".
מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה: "ניימאר? הוא סובב את הקרסול, אנחנו עוד לא יודעים מה החומרה של זה. גם נונו מנדש נפצע, אבל זה לא נראה רציני מדי". כשנשאל האם חשש לעתידו כשליל הובילה 2:3 אמר המאמן: "ברור שמאמן פריז סן ז'רמן בצרה אם הוא מפסיד בארבעה משחקים ברציפות. אבל אני יודע שיש לי את התמיכה של הצוות שלי והנשיא".