חוליאן אלבארס רק בן 23, אבל הוא נמצא בפסגות שכל כדורגלן יכול רק לחלום עליהן. רק לפני חודשיים חגג החלוץ עם לאו מסי ושאר החברים לנבחרת ארגנטינה את הזכייה במונדיאל, ובימים אלה הוא מנסה לעזור לקבוצתו מנצ'סטר סיטי לזכות בכל התארים האפשריים.
מנגד, הפועל נוף הגליל, ששיחקה בעונה הקודמת בליגת העל, נמצאת במקום הלפני אחרון בליגה הלאומית. היום (ראשון) הפתיע חוליאן אלבארס אוהדי כדורגל רבים בישראל, כשתמונה שלו עם חולצה של הקבוצה מליגת המשנה הישראלית פורסמה בעמוד הפייסבוק של המועדון.
2 צפייה בגלריה
חוליאן אלבארס עם שחקן הפועל נוף הגליל ולנטין מטאליס וחולצה של הקבוצה
חוליאן אלבארס עם שחקן הפועל נוף הגליל ולנטין מטאליס וחולצה של הקבוצה
מה? חוליאן אלבארס עם ולנטין מטאליס וחולצת הפועל נוף הגליל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל נוף הגליל)
אז מה הקשר בין הפועל נוף הגליל לחוליאן אלבארס? מסתבר שהכוכב הארגנטינאי הוא חבר ילדות של ולנטין מטאליס, הרכש הטרי של הפועל נוף הגליל. מטאליס הגיע לקבוצת התחתית מהלאומית בחלון העברות בינואר והספיק לשחק נגד הפועל עפולה וכפר קאסם.
שניהם גדלו במחלקת הנוער של ריבר פלייט ובין השניים קיים נוהג: מי שחותם בקבוצה חדשה דואג לשלוח לחברו תמונה של המועדון בו חתם. בינואר 2022 חתם אלבארס על חוזה לחמש עונות וחצי במנצ'סטר סיטי ודאג לשלוח לחברו את החולצה של אלופת אנגליה. עכשיו הגיע תורו של מטאליס להחזיר.
2 צפייה בגלריה
חוליאן אלבארס לאו מסי נבחרת ארגנטינה
חוליאן אלבארס לאו מסי נבחרת ארגנטינה
רק לפני חודשיים חגג זכייה במונדיאל. חוליאן אלבארס עם לאו מסי במדי נבחרת ארגנטינה
(צילום: גטי אימג'ס)
פרנצ'סקו, אחיו של מטאליס, נסע בשבוע שעבר ללונדון לצפות בין ארסנל למנצ'סטר סיטי והוא דאג לשלוח איתו חולצה שלו מנוף הגליל. "הוא ממש התאהב בחולצה, אמר שהיא מאוד יפה ואיחל לי הצלחה בהמשך הקריירה", הסביר מטאליס.
שחקנה של נוף הגליל סיפר על הקשר שלו עם אלבארס: "אנחנו חברים עוד מהתקופה ששיחקנו ביחד בנוער של בוקה ג'וניורס. אנחנו מדברים כמעט כל יום. הוא הזמין אותי למונדיאל בקטאר כאורחו האישי. הוא בחור טוב, חבר טוב ויש לו לב זהב".
על הפערים בין הקריירות של שניהם: "נכון שיש הבדל עצום בין מנצ'סטר סיטי להפועל נוף הגליל, אבל אין לי ספק שבעתיד אשחק בליגה הרבה יותר בכירה. אני מכוון לפרמייר-ליג או לליגה הספרדית, שתי ליגות שאני אוהב. הפועל נוף הגליל תהיה בשבילי קרש קפיצה לליגות האלה".
על התאקלמות בנוף הגליל: "עיר קטנה ושקטה, אני גר ממש ליד המגרש וזה טוב לי, נוח לי מאוד, אחי ביקר אצלי, עכשיו אני לבד ומתרכז רק בכדורגל. הקבוצה שלי במצב לא טוב בטבלה, מקווה לעזור לה להישאר בליגה וגם להפגין את היכולת שלי. אני אופטימי, הניצחון האחרון על כפר קאסם נתן לנו הרבה אוויר".